💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Eller Playstation 3?

33 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

gillar du killzone2 typ av spel, kör på ps3, den har många såna olika spel,.

gillar du halo3, gearofwar typ av spel gå på xbox,

det var gällande spel,. fast dock svårt att säga bästa spelen, för dom är konkuränter(stavning),. och dom gör allt för att vinna,.

Jo,. Ps3 ee bättre går inte att säga nåt imot,(nu pratar vi prestanda och graffik), deras problem är online systemet suger f*n.

Xboxen.. populärast (en så länge), släpper säkert en bättre consol nästa sommarlov säkert... har bra online system (dock kostar för guld). 20% risk att få rrod (red ring of death) och då måste du skicka xboxen till derras support och vänta minst 1 månad. och enu en gång, bra exclusiva spel,.

billig consol.

Minst en månad. Är detta erfaranhet eller hittar du bara på? Jag har fått rrod och det tug kanske 2 veckor efter att UPS hämtat boxen. Klarar man sig inte utan en konsoll i två veckor bör man uppsöka en läkare. snarast

Nivå 2 · Novis

?? Två veckor, jag känner folk som inte klarar sig utan WoW/data i tre dar. blir typ nervösa.

Pavillion, håller med dig.

Nivå 4 · Lärling

Då tycker jag att de följer mitt råd och uppsöker läkare :)

10 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

gillar du killzone2 typ av spel, kör på ps3, den har många såna olika spel,.

gillar du halo3, gearofwar typ av spel gå på xbox,

det var gällande spel,. fast dock svårt att säga bästa spelen, för dom är konkuränter(stavning),. och dom gör allt för att vinna,.

Jo,. Ps3 ee bättre går inte att säga nåt imot,(nu pratar vi prestanda och graffik), deras problem är online systemet suger f*n.

Xboxen.. populärast (en så länge), släpper säkert en bättre consol nästa sommarlov säkert... har bra online system (dock kostar för guld). 20% risk att få rrod (red ring of death) och då måste du skicka xboxen till derras support och vänta minst 1 månad. och enu en gång, bra exclusiva spel,.

billig consol.

Minst en månad. Är detta erfaranhet eller hittar du bara på? Jag har fått rrod och det tug kanske 2 veckor efter att UPS hämtat boxen. Klarar man sig inte utan en konsoll i två veckor bör man uppsöka en läkare. snarast

för de första snacka jag inte med dig utan halokrom, och jo 3 av mina polare vänta 1 månad på deras.

har en polare som inte klarar 1 dag utan att logga in på tex WoW,.

ee du sjuk i huvet eller fick du dålig uppfostran, . "sök läkare" väldigt moget.

jo de stog med om rrod på min försökringslapp,. typ är du medveten balbla bal rrod balbla 20% risk.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

låt mig påpeka att detta är ett forum och vill du prata med någon personligen får du skicka ett pm.

Detta är patetiskt. en dag utan wow.... Suck.

Nivå 2 · Novis

nej det är beroende, vet flera som har fastnat helt i det spelet. om du inte visste det så är det inte omöjligt att bli beroende av spelande, dom har ju t.ex speciella sjukhus för tv/dataspelsberoende i japan?

11 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det går att bli beroende av allt.

13 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Ja och tvspel är faktiskt inte det svåraste att bli beroenda av av alla olika grejer man nu kan bli beroende av :S

14 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Jag är beroende av cola.

Nivå 4 · Lärling

Man kan bli beroende av en mängd olika saker, och ja, TV spel är en av de, det är dopaminet som man alltid vill ha mer av. (Dopamin = hormon som får än att känna sig glad, man får dopamin av att t.ex. klara av saker i spel)

19 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Ja om du ska skaffa en Ps3 behöver du lite mer pengar men nu finns ju 40 gb som då är billigare kostar som en Xbox 360 elite - Runt 4000kr Bättre grafik m.m Själv Rekomenderar jag Ps3 har också en Xbox 360 och ser faktist skillnad. Om du skall ha kvar Xbox 360 skaffa då Rock band men 2000kr på Webhallen.com? Sist jag såg var de det priset :blink:

23 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker att båda är grymt bra spelkonsoller och jag vet att det är svårt att välja, men jag tycker Playstation 3.

Nivå 3 · Lärling

Jag tycker att du ska ha kvar ditt Xbox 360..

24 Dec 2007
Nivå 2 · Novis

Tycker att du skall köpa en Playstation 3 40 gig men vänta tills efter jul det är nu under julen som affärerna passar på att ha priset högst efter sänker dom! Så jag tycker att du skall köpa en Ps3 tills efter jul om du skall ha en

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in