Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik!
Får Inte Ha Häng!
↗ till inläggetTvärtom på min skola, och det är bra. Det har mest att göra med vilken sorst skola man går på, och hur starka lärarna är.Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik!
Cookiesmasher: Nej, det hade du inte. ;)
Eh jo det hade jag..? Jag har det knappast för att vuxna inte har det.
↗ till inläggetLärarna på min skola tog mobilerna från eleverna fast man inte fick på lektionen. När det blev nu en lag att lärarna skulle ha rätt till det så tar dem inte mobilerna nångång!↗ till inläggetTvärtom på min skola, och det är bra. Det har mest att göra med vilken sorst skola man går på, och hur starka lärarna är.Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik!
↗ till inlägget↗ till inläggetTvärtom på min skola, och det är bra. Det har mest att göra med vilken sorst skola man går på, och hur starka lärarna är.Lärarna bryr sig mindre om och ta mobilerna än innan. Därför lärarna avskyr sån skolpolitik!
hur vet du om cookiesmasher inte skulle göra det? :gitarr:
↗ till inläggetHäng är inget nytt, det har funnits länge och är uppdöpt efter Gällivareborna så kallat gällivarehäng.Om man vill ha bort häng är inte regler mot det rätt sätt att göra det på, man har ju häng bara för att man har ett behov av att vara annorlunda och stå ut från tidigare generationer och regler.
Om man däremot inför en regel på att alla lärarna ska ha häng skulle nog de flesta eleverna tröttna till slut, för om alla vuxna har det blir det ju inte "häftigt" att ha häng längre.
↗ till inläggetVad har det att göra med det jag skrev? Dessutom är det nytt för alla i den civiliserade världen. ( :rolleyes: )↗ till inläggetHäng är inget nytt, det har funnits länge och är uppdöpt efter Gällivareborna så kallat gällivarehäng.Om man vill ha bort häng är inte regler mot det rätt sätt att göra det på, man har ju häng bara för att man har ett behov av att vara annorlunda och stå ut från tidigare generationer och regler.
Om man däremot inför en regel på att alla lärarna ska ha häng skulle nog de flesta eleverna tröttna till slut, för om alla vuxna har det blir det ju inte "häftigt" att ha häng längre.
Vad jag vet hade inte mina föräldrar - eller deras föräldrar - häng här nere i skåne. Mina föräldrars generation hade andra sätt att skilja sig från tidigare generationer.
På senare år så har dock folk blivit väldigt toleranta, och det krävs numera lite mer för att man ska stå ut. Som att visa halva röven.
↗ till inläggetVad har det att göra med det jag skrev? Dessutom är det nytt för alla i den civiliserade världen. ( :rolleyes: )↗ till inläggetOm man vill ha bort häng är inte regler mot det rätt sätt att göra det på, man har ju häng bara för att man har ett behov av att vara annorlunda och stå ut från tidigare generationer och regler.
Häng är inget nytt, det har funnits länge och är uppdöpt efter Gällivareborna så kallat gällivarehäng.
Vad jag vet hade inte mina föräldrar - eller deras föräldrar - häng här nere i skåne. Mina föräldrars generation hade andra sätt att skilja sig från tidigare generationer.
På senare år så har dock folk blivit väldigt toleranta, och det krävs numera lite mer för att man ska stå ut. Som att visa halva röven.
Du skrev i dit första inlägg att man bara har häng för man ville vara annorlunda och stå ut från föregågna generationer.
Häng kom som mode på 70-talet, så vi är den andra generationen som har det.
↗ till inläggetDet spelar ingen roll, våra föräldrar har inte häng. De hade kanske, men det är att de inte har längre som är huvudsaken.Du skrev i dit första inlägg att man bara har häng för man ville vara annorlunda och stå ut från föregågna generationer.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet spelar ingen roll, våra föräldrar har inte häng. De hade kanske, men det är att de inte har längre som är huvudsaken.Du skrev i dit första inlägg att man bara har häng för man ville vara annorlunda och stå ut från föregågna generationer.
Och hur vet du att ALLA föräldrar inte har häng :gitarr:
(är jag irriterande? xD)
Man ska få ta på sig vad man vill, alla moralkärringar och moralgubbar kan dra åt h*lvete!
Varför ska man inte få ha häng? Är det för att dem förknipar det med musik som hiphop&rap? Vafan dem kan ta och lyssna på deras j*vla Mozart i taket.
↗ till inläggetHar inte sett så många som klär sig som Mozart. ;)Man ska få ta på sig vad man vill, alla moralkärringar och moralgubbar kan dra åt h*lvete!
Varför ska man inte få ha häng? Är det för att dem förknipar det med musik som hiphop&rap? Vafan dem kan ta och lyssna på deras j*vla Mozart i taket.
Ingen häng? Dom som kom på det borde få däng, RIMMARN ARN ARN ARN ARN
töntigt tycker jag......... <_<
Vägra lyssna på dom , det tänker iaf jag göra om det kommer till min skola.
WTF! :angry: man ska väl få ha den stil man vill!
om den reglen kommer till min skola ska jag skita fullständigt i den!
↗ till inläggetskolmenistern har bestämmt att man inte får ha häng för långt ner hörde jag på TVn och några skolor har redan börjat med detta jag får panik! vad tycker ni?
"menistern" Well done m8! (:
Sen så säger jag bara, lol!
För jävligt, det är väl våra problem om vi vill att alla ska se om vi skiter på oss. :huh:
Ja, precis. Om dom vill att jag inte ska ha häng får dom dra upp byxorna på mig!!!
↗ till inläggetHåller faktiskt med.Man ska få ta på sig vad man vill, alla moralkärringar och moralgubbar kan dra åt h*lvete!
Inte för att jag har häng, men folk ska få i princip få klä sig hur dom vill.