Jag är så himla besviken på nya WoW trailern, varför har dom gjort den på det sättet? Varför inte som de första två trailers?
Någon som vet varför?
Jag är så himla besviken på nya WoW trailern, varför har dom gjort den på det sättet? Varför inte som de första två trailers?
Någon som vet varför?
Hur menar du? du tänker nu på intro filmen när man startar för första gången, Det kommer komma en sådan också trailen som de har släppt är bara för att visa hur det kommer se ut in-game.
Det kommer komma en sådan också trailen som de har släppt är bara för att visa hur det kommer se ut in-game.
Var hittar men den? eller har den inte släppts än?
Tyckte precis samma sak ;) ' Va f*n är det här för skit intro ' Blizzard brukar ju vara kända för att göra mycket bra sådana.
↗ till inläggetTyckte precis samma sak ;) ' Va f*n är det här för skit intro ' Blizzard brukar ju vara kända för att göra mycket bra sådana.
Kommer säkert fler trailers, det är ju ett tag till realease.
↗ till inläggetalla trailers och sånt som släppts kan du hitta på WoTLK officiella hemsida!Det kommer komma en sådan också trailen som de har släppt är bara för att visa hur det kommer se ut in-game.
Var hittar men den? eller har den inte släppts än?
jag tycker trailern var bra, kul att se hur spelet kommer se ut
jag håller med, vad whinar ni om igentligen?
så j*vla ful
WTF? kan skriva igen???
Trailern va ju ganska bra, va klagar ni på? :P
↗ till inläggetjag tycker trailern var bra, kul att se hur spelet kommer se ut
eeh, exakt som vanligt men med andra mobs kanske ? :o :o
Eh, ni har ingen aning om hur lång tid det tar och göra cinematic filmerna, och dem släpper dem typ tre månader innan releasen, och spelet har knappts gjort på 10%, det finns mycket kvar.
Gillar inte trailern, gillar verkligen inte ideen. Ju mer expansioner ju sämre spel. Det allra värsta är den "briljanta" iden med mer levlar. Hade WoTLK bara gett nya saker men man stannat på 70 hade det varit mycket bättre.
Den dagen Blizzard sätter en permanent maxlevel blir WoW det klart bästa spelet någonsin.
Och när kommer det att ske? Blizzard har ju lovat en "Expansion" varje år.
↗ till inläggetGillar inte trailern, gillar verkligen inte ideen. Ju mer expansioner ju sämre spel. Det allra värsta är den "briljanta" iden med mer levlar. Hade WoTLK bara gett nya saker men man stannat på 70 hade det varit mycket bättre.
Den dagen Blizzard sätter en permanent maxlevel blir WoW det klart bästa spelet någonsin.
och hur skulle man kunna lägga till mycket nytt content utan att lägga till ett nytt level-tak?
nya raids, bättre gear? nej då skulle de vara för svåra för alla utom Nihilum.. nya raids, med typ tier 4-5 gear? nej, för då skulle ingen köra dem..
Precis, det skulle inte alls vara lika kul och miljontals players skulle sluta... typ 8% av alla som spelar wow som skulle kunna göra de nya raidsen.
Men om dom går över level 90 blir spelet förstört. Skulle vara bra om dom öppnade en ny "värld" där det kom nya raids med olika svårighets grader. Fast jag ser ifram imot WOTLK endå :)
Alltså jag menar den här trailern är liksom in-game film, jag tycker den borde va som de första två. Liksom se ut som en riktig film. Men nu har jag iaf fått svar på fråga: det tar lång tid att göra en sån film och det kommer säkert komma en riktig trailer sen.
De håller redan på med en cinematic trailer
min kompis har hört att blizzard inte kommer gå över level 100.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in