just det :lol:
Kan Man Få?
Haha då har mina de! x'p Jag tror att jag fick det från en Cascoon på Sapphire. Sen smittade det av sig på dom andra Pokemon i mitt party. o-O Men vad exakt gör Pokerus?
↗ till inläggetsina pokemonar får mer EVHaha då har mina de! x'p Jag tror att jag fick det från en Cascoon på Sapphire. Sen smittade det av sig på dom andra Pokemon i mitt party. o-O Men vad exakt gör Pokerus?
Khazar, han sa exakt.
Om en pokemon har pokerus så fåt man dubbelt så mycket evs när man besegrar en pokemon. Om man håller i macho brace som också ger dubbelt så blir det dubbelt p.g.a macho brace och dubbelt igen. Det betyder
X*4 X=1/2/3=1*4=4/2*4=8/3*4=12
Alltså: Grymt bra!
HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes:
HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes:
HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes: är det farligt??
Kan man få Pokérus på något annat sätt än at möta och fånga en vild??
Man kan ju byta med någon som har pokerus. Eller så kan du säkert fuska dig till det med en gameshark/AR.
↗ till inläggetJag menar något man kan göra inom spelet utan att fuska eller byta.Man kan ju byta med någon som har pokerus. Eller så kan du säkert fuska dig till det med en gameshark/AR.
Nej, det går inte.
Det är synd att man inte kan breeda fram det....