💬
Logga in
Fuska.se

Rolina Tecken I Sitt Nickname

32 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hallå, jag spelar mycket spel på pc:n och jag tycker att det är roligare och skönare o ha massa tecken och sånt i namnet när man spelar ex. CSS:SOURCE ;) Så nu är frågan vart kan man hitta underliga tecken som man kan ha i nicket. jag menar såna som "™,©" :) Så vet ni någon sida där man kan hitta sånt eller annars så kan ni ju kopiera in hit!

Btv Adda mig på steam om du har lust: DANNE_HV

ses!

17 Nov 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Jag letar med efter en sån sida..

18 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

så? :P

Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

så? :P

Ä ä Ö ö Æ æ Å å Ø ø Á á É é Í í Ó ó Ú ú Ý ý À à È è  â Ê ê Ë ë Ü ü Ç ç Ñ ñ ĉ ĝ ĥ ĵ ŝ ŭ · ß Ð ð Þ þ Œ œ · Ā ā Ē ē Ī ī Ō ō Ū ū · Ğ ğ İ ı Ş ş Ə ə · Ą ą Ę ę Ś ś Ć ć Ń ń Ó ó Ł ł Ż ż Ź ź · А а Б б В в Г г Д д Е е Ё ё Ж ж З з И и Й й К к Л л М м Н н О о П п Р р С с Т т У у Ф ф Х х Ц ц Ч ч Ш ш Щ щ Ъ ъ Ы ы Ь ь Э э Ю ю Я я ѓ є і ї ј љ њ Ґ ґ · Α α Β β Γ γ Δ δ Ε ε Ζ ζ Η η Θ θ Ι ι Κ κ Λ λ Μ μ Ν ν Ξ ξ Ο ο Π π Ρ ρ Σ ς σ Τ τ Υ υ Φ φ Χ χ Ψ ψ Ω ω · – — ¡ ¿ $¢ £ © ® ° ¹ ² ³ † × · ” ’

haha det räcker grymt snällt! Tack! :D
Nivå 2 · Novis

np :)

25 Nov 2007

Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭

Där har du lite. :P

Vet ej om du kan se dem dock.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ⓕ Ⓗ Ⓙ Ⓛ Ⓝ Ⓟ Ⓡ Ⓣ Ⓥ Ⓦ Ⓧ Ⓨ ⓵ ⓶ ⓷ ⓸ ⓹ ⓺ ⓻ ⓼ ⓽ ⓾ ☂ ☄ ☆ ☇ ☈ ☎ ☏ ☀ ☁ ☠ ☡ ☢ ☣ ☤ ☥ ☦ ☧ ☨ ☩ ☭

ser inget :S
1 Dec 2007
↗ till inlägget

Jag kan se dom?

2 Dec 2007
Nivå 2 · Novis

gå in på Start/Alla Program/Tillbehör/Systemverktyg/Teckenuppsättning. Där hittar ni alla olika symboler och bokstäver

Nivå 16 · Legendfuskare

jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu var

4 Dec 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag ser allihop med vista, sedan kan man ju använda Alt+5931 te.x eller hur det nu var

man kan också hitta dom på word och sen trycker man på infoga och sen på symboler och sen har man det och där finns det också koder t.ex Alt+5931 :P
5 Dec 2007
Nivå 5 · Fuskare

Yay tack äntligen lite coola tecken att använda^^

18 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

gå in på Start/Alla Program/Tillbehör/Systemverktyg/Teckenuppsättning. Där hittar ni alla olika symboler och bokstäver

Grymt. Den var bäst hittils. Där fanns ju ALLTING.

24 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

Tackar! nu kan man piffa upp sitt nick lite!

25 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Va coolt!

ﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻﺻ

2 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

http://www.tamasoft.co.jp/en/general-info/unicode.html

där har ni en del tecken hoppas det är till hjälp :D

↗ till inlägget

Oj, du var nog lite sen.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Oj, du var nog lite sen.

hehe aa
3 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling

anmäld -.- tog bort inlägget efter jag sett att någon bumpat

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Hur skriver man med eldtext? jag har sett det förut?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in