💬
Logga in
Fuska.se

Rolina Tecken I Sitt Nickname

32 svar · startad

↗ till inlägget

Hur skriver man med eldtext? jag har sett det förut?

I Css? :o

tror inte det. men sök lite på google. Asså jag ska inte säga nåt :lol: jag suger på att söka på google <_<

4 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur skriver man med eldtext? jag har sett det förut?

I Css? :o

tror inte det. men sök lite på google. Asså jag ska inte säga nåt :lol: jag suger på att söka på google <_<

Du suger på allt.......

Men ja jag har sett liknande eld text i css, googlat också.

hmm.... Så jag suger på allt?. Äger dig på css och cs 1.6 iaf ;)

6 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

$JIKLMNOP{e}X³ÿëÜ·ÈÇÉÊÆÅÄ

Nivå 0 · Nykomling

Tack så mycket ....

Jag heter: PÜÆÅ i csS:p

22 Jul 2010
↗ till inlägget

Där fanns ju ALLTING.

Haha knappast, men ganska mycket
5 Nov 2010
Nivå 0 · Nykomling

Start > Kör > skriv charmap och tryck enter.. Så får du upp en lista med alla tecken som finns i windows som du kan kopiera

Om du har Vista tryck start och sök bara på charmap ;P

6 Nov 2010
Nivå 0 · Nykomling

Första inlägget gjordes: 16/11-2007 20:59:36

Och du svarar nu?!

Nivå 0 · Nykomling

®

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

°èàòùéáóú °-°

30 May 2013
Nivå 0 · Nykomling

̇̇̇̇̇̇̽̚͡ ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇͡ ̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̈̈̈̈̈̈̈‿̴̴̴̴̴̴̞̞̊̊̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡͡|̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̈̈̈̚̚̚̚̚̚̚̚͡ˈ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇‿̠̠̠̠͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˈ̄̄̄̄̃̋̋̋̋̋̋̋̋̋̄̇̇̇̇̇̇̇̚̚̚̚̚ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̚ ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡

‿̴̴̴̴̴̴̞̞̊̊̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡͡|̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̈̈̈̚̚̚̚̚̚̚̚͡ˈ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇‿̠̠̠̠͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˈ̄̄̄̄̃̋̋̋̋̋̋̋̋̋̄̇̇̇̇̇̇̇̚̚̚̚̚ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̚ ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈
͡
͡ ‿͡ˈ̈̄̄̀̄̄̀̄̄̀̄̄́́́́́́́́́̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̽̚͡ ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇͡ ̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̈̈̈̈̈̈̈‿̴̴̴̴̴̴̞̞̊̊̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡͡|̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̈̈̈̚̚̚̚̚̚̚̚͡ˈ̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇̇‿̠̠̠̠͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˈ̄̄̄̄̃̋̋̋̋̋̋̋̋̋̄̇̇̇̇̇̇̇̚̚̚̚̚ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̚ ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈͡ˣ̄̄̄̄̄̄̄̈̈̈̈ ̈̈̈̈̈̈̈̈͡↨̺͚͓̣͙̟̖̙̪̳͈͈͕̲̭̂͌̈̈́͠
̵̡̨̛͈̭͚̞̬̩̿̓͋̂̽ͣͬ̀̔͆́͒͛̇ͭ͊ͯ̀͠ͅ↨̨̢̛͉̯̦̱̝̦̇ͯͥ̅ͤ̂͗ͨ͌͟ͅͅšɼ̴̡̞̞̣̩̩̥̹̜̹̜̹̜̬̠̻̩̩̩̩̩̹̜̤̰̊̊̈̈̈̈̈̈̈́̄́̄́́̋́̄̀̄́͡ˈ̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̃̽ˈˈ̥̥̻̹̜̹̜̠̹̜̻ˈˈˈ̽̽˕̴̴̴̴̴̴̴̜̹̜̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺́̄̋̄́̄́̋̄̀̑̽̽̈̈̈̈̈̈̈̊̊̄̄̄̄̈̈̽̽̽̽͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡͡¸¸ˈˈˈˇˈ̞̞..̣̣̣̣̣̣̣̣.ʴ˕.͑͑͑͑͑˼͑͑͒͐͑͐˗˗˗˗̻˲‿ˎ˳˸̫̫̫̫̫ˌˌˌ.̬̬̬̬̬̬ˎˏ‿
̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋•̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋•̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋•̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋ ̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋̋
PI T OO
▒ ̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊ ̊░̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ ̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊░̸̶̛̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ͠͏̯̗͙ ̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊░̸̶̛̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ͠͏̯̗͙ ̊̊ ̊ ̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊ ̊̊̊̊ ̊̊̊░̸̶̛̄̐̈͋͋̎̎͂ͨ̎̃ͩ͠͏̯̗░̶̂͌ͪ̃̋↨͖͔̬͛̍̏͞ʵ̢̢̺̺̺̺̺̺̪̪̪̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̝̝̺̺̺̊̊̊̈̈͡|̬̬̬̬̤̤̤̻̞̞̩̩̩˽˳̑̑ˈˈ̇̇̇̇́̄̚͡˗̄̄̄˗̻̻̥̬̬˽˽˽ˌ‿̫̫̃̃̀̄̑̚̚̚̚̚̚̚ˣ̽̽̽̽̽̽̽̊̃
ʵ̢̢̺̺̺̺̺̺̪̪̪̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̝̝̺̺̺̊̊̊̈̈͡|̬̬̬̬̤̤̤̻̞̞̩̩̩˽˳̑̑ˈˈ̇̇̇̇́̄̚͡˗̄̄̄˗̻̻̥̬̬˽˽˽ˌ‿̫̫̃̃̀̄̑̚̚̚̚̚̚̚ˣ̽̽̽̽̽̽̽̊̃
ʵ̢̢̺̺̺̺̺̺̪̪̪̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̺̝̝̺̺̺̊̊̊̈̈͡|̬̬̬̬̤̤̤̻̞̞̩̩̩˽˳̑̑ˈˈ̇̇̇̇́̄̚͡˗̄̄̄˗̻̻̥̬̬˽˽˽ˌ‿̫̫̃̃̀̄̑̚̚̚̚̚̚̚ˣ̽̽̽̽̽̽̽̊̃
̽̋̓ͧ̇͏̳̞͕͇↨̠̬̘̺̩͔̦ͥͭ̂ͩ̑͋̃͢ ̬̜̖̠̮̱̆ͤ ̻ ͉̒̓ͫͥ͟ ̋́̒ͯ҉͍̝ ͍̌ͥ̀͆̾͒ ̺͎̬̠̮͓ ̠̬̉̇͋̿̀̆̈ͅͅ ͎͓̦̖͛̐ͨ̊͋͂̚ ̨̳̀ͫ̊ͤ̃ ̭̬̯͖̮͋ͩ̉̒ ͚̱̫̣̥̥̓͐͋ͥͯ͌̚ ̋̔̒̆ͤ ͍̦̤̗̹̳͈̇̀ ̢̰̫͑̆ͫͪ ̗̣̊̈͆̕ ̦̩̠̙̎͂̓̕ ̸̃̅̐̈ͧ̂̈ ̰̬̞̰̝͕̇͑̂ͧ̈ͧ͠ ͛ͦ̇͟ ͎͇́̿̐ ̌̍ͬͮͯ̏̽ ͆͐̾ͥ͏̣͎̮̠̫͓̦ ̫͉̣̺ ̩̖ͨ̓ͯ̇͑ ̹̤͉͜ ̭̯̞͇̖͒̔ͫ̌͟ ̷͍̞̹̖͎̬̓ͫ̈̽ͪ ̛̞͙͆̆ͤͯ ̗́ ͚̼̝͉̻ͪͭ ͮ͆͜ ͙̬̳͇̪̅͐͗ͭ͌ͪ̚͜ͅ ͓̯̤̻͙̂̍̈́͒ͬ̅̒ ̮̙͇͂ͭ̂̉ͥ̋ ̧̻̱̫̆ͤͬ̑́ ̱̘̻̙̥ͬ͐̽ͧ̏͡ ̰̞̜̱ ̈́͗ͮ͌ͨ̓ ̭̘̰̩̽͂ͭͣͫͨ͋͠ ͚̳̥̭̬̖̪̄̒ͮ ̰̹̬̤̣͐̉͑͆̇̇ ͇̈́͒̀͐ͩ̀̿
͌̔͠
͕͕̻̠͇͔̤͈̑̔ͬ̈́ͬ͆̒̒̉ͩ́̚̕↨̹̘̟͙͚̻̝̒͆̌͑́ͤ͗̌ͦ̈͛ͥ͆̉̀̚̚͘ ̸͎͎̩̜͙̯͍̞͍̭̱̰̙̠͎͋̈́̈͑̽̚̚͢͠ͅͅ ̵̡̞͕͚̟̬̙̗͍͖̼̜̟ͧ̊͂͂̌ͪ̀͜͞ ̢̨̫̳̩̩̗͔̗̬͙̬̤̜̩̩̹̄͑̔̀͌̍̇̆͠ ̷̧̳̺̦̰̭͍̙̞̩͚ͣ̌ͣ̒̂̊̿ͮ̉̚ ̡̳̣͇͕͎̱̥̞̖̰̳̊̌ͭ̏͆̔͌̄̐͋̿̚͘͟ ̠̤̜͚̼͔̮̝͇̟̖̣̤̮̙̖̰͊͑͂̈́̇̚͟͢ͅ

Nivå 0 · Nykomling

När tråden endå blivit bumpad så kan jag ju posta denna

Start > Kör > skriv charmap och tryck enter.. Så får du upp en lista med alla tecken som finns i windows som du kan kopiera

Om du har Vista tryck start och sök bara på charmap

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in