💬
Logga in
Fuska.se

Sex Skämt Med Tjejerna

46 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej men jag hatar tjejer som alltid vill höra skämt igentligen men så fort dem hör det så bah skrattar dem hahaha iuuuu.

Schnachka scvenschka

För mig skrattar ingen med mig. Tråkigt, är det inte det?

Men hallå, sååå ful kan du ju inte vara? :cry:

Jag har skrattat åt det du skrivit ett antal gånger här på forumet i alla fall. Men det är ju inte riktigt samma sak. Var spontan och håll inte inne något du tänker säga. Då löser det sig, rätt som det är poppar det upp något kul. :)

Jo, så ful kan jag vara, i allafall om man jämför mig med Justin Timberlake. "Du är ful, Justin är MYYKKKE snyggare."

Men tack i allafall :D

25 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Nej det tror jag inte, låter som om det bara skulle bli en tystnad i klassrummet när du säger så.

Själv tycker jag inte sånna skämt är roliga för det finns inget "roligt" i det låter bara idiotiskt/efterblivet/töntigt/snorungeaktigt det gör ju en inte mer mogen om man tror det. Avskyr folk som går runt och tänker "nu är jag mogen, för att jag har lärt mig ett könsord som dom andra i klassen tycker är coolt/äckligt" jag vet inte vad

sånt får mig att tänka på fjortisar...

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Nej det tror jag inte, låter som om det bara skulle bli en tystnad i klassrummet när du säger så.

Själv tycker jag inte sånna skämt är roliga för det finns inget "roligt" i det låter bara idiotiskt/efterblivet/töntigt/snorungeaktigt det gör ju en inte mer mogen om man tror det. Avskyr folk som går runt och tänker "nu är jag mogen, för att jag har lärt mig ett könsord som dom andra i klassen tycker är coolt/äckligt" jag vet inte vad

sånt får mig att tänka på fjortisar...

De är fjortisar.

26 Nov 2007

Tjejen; Varför har du så mörk röst?

Killen; Mamma hade bara två bröst så jag fick suga på pappas. Suger jag på en tjejs bröst nu får jag ljusare röst.

28 Nov 2007
Nivå 5 · Fuskare

Tjejerna i min klass brukar inte ta illa upp, verkar mest tycka det är kul då de drar likadana skämt mot mig ^^. Men det beror väl på hur dom du syftar på har för humor.

7 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

ja, som tjej måste jag väl säga att det är olika. det beror på vad man har för relation till personen. vissa killkompisar som jag har kan dra sexskämt, men jag är van vid deras jargong så det spelar ingen roll. ibland kan det vara kul. skulle en kille som jag inte känner så bra börja dra massa grova skämt skulle jag gå därifrån eller fråga vad han håller på med egentligen.

10 Jan 2008
Nivå 6 · Fuskare

Skulle aldrig i hela vida världen kunna säga något sånt till en tjej som ja knappt kände. Men till såna som man känner bra och som man vet inte tar illa upp är de väl okej :3

11 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

dt e ju helt upp till personen i fråga, men säg om du skojar så kan hon få fel uppfattningar, eftersom dt oftast alltid finns en sanning bakom skämt ..

13 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Det är nog olika på hur en person är och vilken humor hon har. Jag och min kompis har ganska olik humor. Jag skulle kunna skratta åt ett sex-skämt, hon skulle nog bara säga ''Men Öööööööööööörk''. Sen beror det på (för min del eftersom jag är tjej) vilken som säger det. Om det är en kille man känner, är kompis med och så skulle det vara helt ok men om det kom nån från ingenstans som man inte känner är det nog inte så kul.

Senast ändrad:

3 Feb 2008
Nivå 3 · Lärling

Ja vem vet...

17 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

själv brukar jag hålla på med nåra tjejer i min klass B) men.. det finns en tjej i min klass som älskar det <_<

Nivå 1 · Novis

Känner du tjejen väl borde hon inte ta illa upp. Men skämta inte om sex alltför ofta bara. :)

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Dom flesta tar illa upp... eller så bara ''slapar'' dom en. xD men en tjej som gillar dig rodnar bara..

18 Jun 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det får ju inte va för grovt ..

28 Jun 2008
Nivå 3 · Lärling

Dom flesta av mina tjej kompisar skämtar fritt om sex, så för mig är det inget problem. Vi har dock inte så grova skämt.

29 Jun 2008
Nivå 16 · Legendfuskare

Det beror på vilken tjej det är om du känner henne bra, men det som du gav som exempel var lite grovt om man inte känner henne bra och så.

3 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Nej, jag tror personligen att om du vid första mötet säger: Tjenare, ska vi kn*lla eller?, på skojj, så tror jag denna inte tycker det är särskilt kul, utan bara idiotiskt.

Däremot om vi tar t.ex. mitt ex, Så kunde jag dra till med något ibland;

- Hörde att Gabban och Marcus haft sex, sånt gillar du va??^^

- Näää :o

- Inte ens en liten puss?

- Jo, kanske, hihi

Så kan det vara om man känner varandra och har varit tillsammans i ett halvår.

Sedan har vi ett annat exempel;

Mads(allmänt korkad)- Hejsan Sofie, pilla fittaaaa!

Sofie(skitsnygg, snäll och finttrig, INGEN FJORTIS)- Men snälllla!

- Fittslem i munnen, ååå va gott (högt mörkt flabb)!

- Men du är ju sjuk i huvvet! :o *går där ifrån*

Det brukar sluta med att jag försöker förklara för honom att tjejer inte gillar såntdär, utan resultat.

Så sådana grova "skämt" skall du inte försöka med.

Använd inga könsord i skämten så brukar dom funka ;)

7 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Det beror helt på tjejen. Du bör inte dra sexskämt förrän du vet om det är ok.

Själv tycker jag att sexskämt ofta är helt poänglösa och inte roliga, men ibland kan de vara det. Det beror på vilken sorts humor man har.

14 Jul 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare

i 99% av alla fall gillar tjejer INTE sexskämt, eftersom de sorterar in det under kiss-och-bajs-humorn vilket är ganska omoget.

15 Jul 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

i 99% av alla fall gillar tjejer INTE sexskämt, eftersom de sorterar in det under kiss-och-bajs-humorn vilket är ganska omoget.

Finns det då inga säkra källor på. Allt hänger på personen i fråga. Men de flesta tjejer uppskattar som sagt inte sexskämt, men jag känner till gott om tjejer som själva drar sexskämt (grova sådana också för den delen).

Så 99% har jag lite svårt att tro på, men jag fattar din poäng. (:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in