Desu Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han. Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag älskar snabba gubbar så jag kör med falco och fox, i SSBB kmmer jag troligen köra mycket som sonic B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 jag spelar som kirby eller mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Marth är min favorit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Link,Pikachu,Fox och Mewtwo is tha Shaaait! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han. Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt. Dom bästa spelarna kör inte med mario.Dom vanligaste gubbarna att se på stora mästerskap är Marth, Samus,Sheik,Fox, Falco och C.Falcon (hoppas jag inte glömde nån :P) Redigerat 28 Mars 2008 av EDOBEM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk1000 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Sådana här trådar är så tråkiga!! det är alltid någon som tar upp den här tråden igen och igen!! kan ingen göra en mer intressant tråd?!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han. Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt. Dom bästa spelarna kör inte med mario.Dom vanligaste gubbarna att se på stora mästerskap är Marth, Samus,Sheik,Fox, Falco och C.Falcon (hoppas jag inte glömde nån :P) du gkömde DK, han är också ofta med. hawk gör en roligare tråd själv då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Yoshi och Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Jag brukar köra som alla gubbar, men jag kör mest med Link (När jag fick banan Final Destination körde jag dock mycket med Mario). Jag vann Event 51 med honom. Där nere finns det bilder på gubbarna jag ofta spelar som. Däremot hatar jag Jigglypuff, hon har inga bra attacker. :cool: Redigerat 24 November 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bananskal Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Det där är nästan alla gubbar som finns i spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han. Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt. falco och fox är top tier, så GTFO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg