Jag spelar mest med Link,Fox och typ Pikachu men den ända gubben jag låst upp är jigglypuff så de kanske blir några andra gubbar sen vem vet ;) :unsure: :meddum: ;:
Super Smash Bros Melee
Jag HADE alla gubbar men min lille bror radera min fil :(.
Men min favorit är helt klart Sheik (Zelda)!!!!!
spelar oftast med game and watch, btw davidfreak du borde ta till lite fysiskt våld mot din brorsa
Jag spelar som Captain Falcon :D
Mr Game and Watch kör jag med för det mästa ^_^
jag har det inte
När jag hade det spelade jag mest som kiriby B)
Jag ska tänka på det Khazar.xD
Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han.
Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt.
Jag älskar snabba gubbar så jag kör med falco och fox, i SSBB kmmer jag troligen köra mycket som sonic B)
jag spelar som kirby eller mario.
Marth är min favorit
Link,Pikachu,Fox och Mewtwo is tha Shaaait! :D
↗ till inläggetDom bästa spelarna kör inte med mario.Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han.
Dom vanligaste gubbarna att se på stora mästerskap är Marth, Samus,Sheik,Fox, Falco och C.Falcon (hoppas jag inte glömde nån :P)
Sådana här trådar är så tråkiga!! det är alltid någon som tar upp den här tråden igen och igen!! kan ingen göra en mer intressant tråd?!! :angry:
↗ till inläggetdu gkömde DK, han är också ofta med.↗ till inläggetDom bästa spelarna kör inte med mario.Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han.
Dom vanligaste gubbarna att se på stora mästerskap är Marth, Samus,Sheik,Fox, Falco och C.Falcon (hoppas jag inte glömde nån :P)
hawk gör en roligare tråd själv då?
Yoshi och Link
Det där är nästan alla gubbar som finns i spelet :P
↗ till inläggetfalco och fox är top tier, så GTFOMario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han.