Testa och spela Age of pirate! Det är jättekul, du är en pirat på en ö och så skall du bygga grejer t.ex. jordbruk och sen uppgradera dem efterhand. du får näring av jordbruken så att du kan få mer arbetare! så testa age of pirates, det är jättekul!
Age Of Pirates!
verkar ganska kul min ö heter Sweden Empire och e spanjor ^^
Det var jättekul! min ö heter Boygar och jag är fransman! Viva la france!
heter TheGreatest och är england ;)
min ö heter just nu Skull island
verkar skoj
Jag kör som Frankrike
10% i försvar
5% i matproduktion
söker någon att chatta med på det spelet
jaha vad heter du då?
mille1234
vilken rank ligger ni på?
jag ligger just nu på: 1689
Funkar ej. När jag loggar in
type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
java.lang.IllegalArgumentException: id to load is required for loading
org.hibernate.event.LoadEvent.<init>(LoadEvent.java:51)
org.hibernate.event.LoadEvent.<init>(LoadEvent.java:33)
org.hibernate.impl.SessionImpl.get(SessionImpl.java:812)
org.hibernate.impl.SessionImpl.get(SessionImpl.java:808)
org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate$1.doInHibernate(HibernateTemplate.java:467)
org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.execute(HibernateTemplate.java:369)
org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.get(HibernateTemplate.java:461)
org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.get(HibernateTemplate.java:455)
de.feenix.ageofpirates.persistence.dao.impl.IsleDaoImpl.getIsle(IsleDaoImpl.java:32)
de.feenix.ageofpirates.business.sf.impl.GameSessionFacadeImpl.getIsle(GameSessionFacadeImpl.java:309
1)
sun.reflect.GeneratedMethodAccessor304.invoke(Unknown Source)
sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)
java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)
org.springframework.aop.support.AopUtils.invokeJoinpointUsingReflection(AopUtils.java:304)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.invokeJoinpoint(ReflectiveMethodInvocat
ion.java:172)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java
:139)
org.springframework.transaction.interceptor.TransactionInterceptor.invoke(TransactionInterceptor.jav
a:107)
org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java
:161)
org.springframework.aop.framework.JdkDynamicAopProxy.invoke(JdkDynamicAopProxy.java:203)
$Proxy37.getIsle(Unknown Source)
de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.IngameDataProvider.intercept(IngameDataProvider.java:29)
com.opensymphony.xwork.DefaultActionInvocation.invoke(DefaultActionInvocation.java:188)
de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.TickInterceptor.intercept(TickInterceptor.java:35)
com.opensymphony.xwork.DefaultActionInvocation.invoke(DefaultActionInvocation.java:188)
de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.ClickInterceptor.intercept(ClickInterceptor.java:90)
de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.AuthInterceptor.intercept(AuthInterceptor.java:24)
com.opensymphony.xwork.interceptor.TimerInterceptor.invokeUnderTiming(TimerInterceptor.java:131)
com.opensymphony.xwork.interceptor.TimerInterceptor.intercept(TimerInterceptor.java:118)
com.opensymphony.xwork.DefaultActionProxy.execute(DefaultActionProxy.java:113)
com.opensymphony.webwork.dispatcher.DispatcherUtils.serviceAction(DispatcherUtils.java:225)
com.opensymphony.webwork.dispatcher.FilterDispatcher.doFilter(FilterDispatcher.java:202)
org.springframework.orm.hibernate3.support.OpenSessionInViewFilter.doFilterInternal(OpenSessionInVie
wFilter.java:198)
org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:75)
de.feenix.ageofpirates.util.LocaleSwitcher.doFilter(LocaleSwitcher.java:45)
de.feenix.commons.filter.RequestEncodingFilter.doFilter(RequestEncodingFilter.java:38)
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/6.0.14 logs.
Apache Tomcat/6.0.14
glömde bort det här spelet så har massor med resurser nu.
Jag ska testa, Reggar mej som DamelQ!
har nu joinat den 6:e rankade alliansen No Fear! :)
skoj för dig