💬
Logga in
Fuska.se

Age Of Pirates!

13 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Testa och spela Age of pirate! Det är jättekul, du är en pirat på en ö och så skall du bygga grejer t.ex. jordbruk och sen uppgradera dem efterhand. du får näring av jordbruken så att du kan få mer arbetare! så testa age of pirates, det är jättekul!

25 Nov 2007
Nivå 1 · Novis

verkar ganska kul min ö heter Sweden Empire och e spanjor ^^

Nivå 0 · Nykomling

Det var jättekul! min ö heter Boygar och jag är fransman! Viva la france!

Nivå 6 · Fuskare

heter TheGreatest och är england ;)

min ö heter just nu Skull island

Nivå 5 · Fuskare

verkar skoj

Jag kör som Frankrike

10% i försvar

5% i matproduktion

Senast ändrad:

26 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling

söker någon att chatta med på det spelet

Nivå 6 · Fuskare

jaha vad heter du då?

27 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling

mille1234

4 Dec 2007
Nivå 6 · Fuskare

vilken rank ligger ni på?

jag ligger just nu på: 1689

Funkar ej. När jag loggar in

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

java.lang.IllegalArgumentException: id to load is required for loading

org.hibernate.event.LoadEvent.<init>(LoadEvent.java:51)

org.hibernate.event.LoadEvent.<init>(LoadEvent.java:33)

org.hibernate.impl.SessionImpl.get(SessionImpl.java:812)

org.hibernate.impl.SessionImpl.get(SessionImpl.java:808)

org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate$1.doInHibernate(HibernateTemplate.java:467)

org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.execute(HibernateTemplate.java:369)

org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.get(HibernateTemplate.java:461)

org.springframework.orm.hibernate3.HibernateTemplate.get(HibernateTemplate.java:455)

de.feenix.ageofpirates.persistence.dao.impl.IsleDaoImpl.getIsle(IsleDaoImpl.java:32)

de.feenix.ageofpirates.business.sf.impl.GameSessionFacadeImpl.getIsle(GameSessionFacadeImpl.java:309

1)

sun.reflect.GeneratedMethodAccessor304.invoke(Unknown Source)

sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:597)

org.springframework.aop.support.AopUtils.invokeJoinpointUsingReflection(AopUtils.java:304)

org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.invokeJoinpoint(ReflectiveMethodInvocat

ion.java:172)

org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java

:139)

org.springframework.transaction.interceptor.TransactionInterceptor.invoke(TransactionInterceptor.jav

a:107)

org.springframework.aop.framework.ReflectiveMethodInvocation.proceed(ReflectiveMethodInvocation.java

:161)

org.springframework.aop.framework.JdkDynamicAopProxy.invoke(JdkDynamicAopProxy.java:203)

$Proxy37.getIsle(Unknown Source)

de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.IngameDataProvider.intercept(IngameDataProvider.java:29)

com.opensymphony.xwork.DefaultActionInvocation.invoke(DefaultActionInvocation.java:188)

de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.TickInterceptor.intercept(TickInterceptor.java:35)

com.opensymphony.xwork.DefaultActionInvocation.invoke(DefaultActionInvocation.java:188)

de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.ClickInterceptor.intercept(ClickInterceptor.java:90)

de.feenix.ageofpirates.web.ww.interceptor.AuthInterceptor.intercept(AuthInterceptor.java:24)

com.opensymphony.xwork.interceptor.TimerInterceptor.invokeUnderTiming(TimerInterceptor.java:131)

com.opensymphony.xwork.interceptor.TimerInterceptor.intercept(TimerInterceptor.java:118)

com.opensymphony.xwork.DefaultActionProxy.execute(DefaultActionProxy.java:113)

com.opensymphony.webwork.dispatcher.DispatcherUtils.serviceAction(DispatcherUtils.java:225)

com.opensymphony.webwork.dispatcher.FilterDispatcher.doFilter(FilterDispatcher.java:202)

org.springframework.orm.hibernate3.support.OpenSessionInViewFilter.doFilterInternal(OpenSessionInVie

wFilter.java:198)

org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:75)

de.feenix.ageofpirates.util.LocaleSwitcher.doFilter(LocaleSwitcher.java:45)

de.feenix.commons.filter.RequestEncodingFilter.doFilter(RequestEncodingFilter.java:38)

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/6.0.14 logs.

Apache Tomcat/6.0.14

Nivå 5 · Fuskare

glömde bort det här spelet så har massor med resurser nu.

9 Dec 2007

Jag ska testa, Reggar mej som DamelQ!

Nivå 6 · Fuskare

har nu joinat den 6:e rankade alliansen No Fear! :)

Nivå 5 · Fuskare

skoj för dig

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in