Hoppa till innehåll

Läxor Har Ni I Eran Skola?


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

SO - Typ en läxa för varje pass, vi lär oss as mycket på lektionerna så eftersom vår lärare är bäst

 

Kemi - Läsa en sida och svara på några frågor i ett läxförhör

Fysik - Samma, men oftast får vi labba sen göra labbrapporter

Matte - En sida per vecka, fast man bör minst göra 12 tal varje lektioner

ENG - Glosor

SPr - Glosor

Sv - Glosor

Teknik - Typ 3 läxor på två terminer kommer vi ha.

 

Kommer inte på mer, men man hinner med alla läxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Engelska glosor till varje måndag. Jävligt kass att ha läxa över helgen. :'( En engelsk text att läsa igenom och franska av något slag till tisdagar. Ibland SO till onsdagar. Blir ofta en text man ska läsa och kunna. Till torsdagar har jag franska, matte, biologi och ibland SO av liknande form som tidigare nämnt. Fredagar har jag bara svenska ibland, SO någon gång kanske.

 

Så nej, inte jättemycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På torsdagar så har vi typ matte-läxa + tyska glosor och SO läxa varje fredag då vi pratar om nyheter men jag glömmer alltid att titta på rapport eller läsa tidningen X)

Ibland dyker det väl upp nån annan läxa, vår biologi-lärare säger hela tiden att vi ska ha läxa sen så glömmer hon att ge oss nån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Matte: Onsdagar eller Torsdagar, men inte bådeoch.

 

Engelska: Onsdagar. oftast Glosor.

 

SO: Fredagar. Men bara ibland.. inte varje vecka.

 

Franska: Till Fredagar, läxförhör. Men franska läxan gör aldrig jag, har ingen penna elr bok med mig till franskan heller, sitter mäst och snackar^^ Orkar inte bry mig om nåt tråkigt och onödigt som B-språk...

 

Det var nog allt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna vecka har vi 1 läxa och det är i Spanska.

På min skola brukar vi inte ha så många läxor, det mesta vi någonsin fått var 3 läxor (spanska, engelska, matte)

Men nu när terminen nästan är slut så har vi däremot haft många prov, förra veckan hade jag 2 spanska prov. Denna vecka har jag haft Matte, NO och So prov och jag skulle haft musik prov men läraren var sjuk + engelska som var ett oförberett prov.

Redigerat av Mazik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...