Jag hoppas för din skull att du inte är lika sjuk som du visar här, för isåfall tvivlar jag på att du har några vänner alls.
Bara någon som är väldigt sjuk skulle få ut någonting av att trakassera andra på ett forum.
Och får jag fråga vad i h*lvete som är fel med att skriva t ex MVH i slutet av sitt inlägg, som Julihann. Det är hennes val, och om du stör dig på det (som du är den enda att göra) så behöver du inte säga det, för ingen bryr sig.
Och det är ju smart att hacka på någons stavning när man själv är kass på det.
Sen hackar du även på andra för att dem inte är bra på spel, alla är bra på olika saker. Du kanske är bra på spel men jag vet en sak, du är j*vligt kass på att respektera andra och hur dem är.
Och om det du skrev i den andra tråden är sant ("Zelda - Wind Waker Limited Edition"), att du stalkat Julihann på internet, och du är ens i närheten av lika sjuk i verkligheten så tycker jag j*vligt synd om dig.
Jag vet att du kommer säga nånting i stil med det ovanför nu, men ärligt talat så bryr jag mig inte, eftersom jag i slutändan vet att jag, och alla andra du har hackat på, är normala och du bara är väldigt psykiskt sjuk.