Gäst alan.shalaji Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Yay! Hallowed is Mega93, for he is the one who brings us the gift of life, the reason of living, the Stargate Game.. Hallowed is Mega93, Hallowed is Mega93, Hallowed is Mega93 http://img101.imageshack.us/img101/8943/sg1priorglowvz7.gif Kan jag få bli din beta-testare? Snäääälla :rolleyes: Edit: Till alla er som väntar på svar från Mega93, han kan inte skriva inlägg på 35 dagar så ni får vänta lite ifall ni vill ha ett svar :P Redigerat 30 December 2007 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Nice, StarGate. Det verkar mer lovande och du har redan börjar göra det... Me love StarGate. Me want StarGate Worlds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Mega93 kan inte svara på era frågor för att han har blivit bannad. Om ni har frågor om Stargate spelet eller bara vill följa det så kan ni bli medlemmar i gruppforumet "The Stargate Project". Det är inte skapat än men skriv ifall ni vill vara med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag är med :D Pm:a mig med länken när det är klart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Jag är med ifall du berättar för mig vad jag är med på. Jag kan lite html lite flash, photoshop och ett musikprogram(är sådärbra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.