Hoppa till innehåll

Söker Medarbetare I Ett Nytt Gammalt Projekt :)


Gäst Mega93
 Dela

Rekommendera inlägg

Ha kvar? Har faktiskt aldrig kommit i kontakt med det förut. :)

Jaså? :S Konstigt, för det finns en account med ditt namn.

 

 

 

HooRai: Ja, på "originalet" hade vi ca 150-200 spelare, jag menade den senaste versionen.... Nej vänta nu, den senaste versionen hostade inte Janaz :P Mitt misstag XD

Redigerat av Mega93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag är gärna med.

Vad använder du för programmeringsspråk för spelet?

 

Vad jag kan göra är:

1. Hjälpa till med hemsida om någon ordentlig ska göras.

2. Komma med idéer.

3. Kanske göra sprites (har alldrig gjort några).

 

Det är bara att PM:a mig om jag får en plats i laget...

 

Jag har länge tänkt göra något enkelt spel i stil med RuneScape i VB.NET.

Men det blir alldrig av eftersom jag håller på med FireElf (webbrowser) i VB6 och VB.NET.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, jo nu vet jag att det nästan är ett skämt att jag äns tittade på den här tråden och nästa skämt är ju att jag blev intresserad såklart, igen..

 

Jag vet vad du tycker om mig sen senaste gången och sån skit men antagligen (vet inte och vill inte säga för mycket) har mognat till lite iaf.

 

Jag har precis slutat med en hög med bra och populära online spel som kostar och tänker nu ge mig in i de online spel som är gratis. Och för att lära sig tycka om gratis spel, är det inte då perfeckt att spela centrycraft (stilen alltså). Jag kanske inte är erfaren men jag känner en riktigt bra DJ IRL som kan hjälpa mig med bra program just för den stilen du vill ha i ditt spel (t.ex stilen som finns i zelda o.s.v).

 

Jag kan även sprita men då är det ytterst odetalierade saker och helst små.

 

Om inget av det övre funkar så skulle jag kunna stå för något av designen på interface eller hemsidan. Inte hela (om inte du vill och det vill du antagligen inte sen förra gången).

 

Jag har :

 

Photoshop CS3 / 7.0

Flash CS3

Dreamweaver CS3

Ubuntu 7.10 / Windows XP Home Edition

 

Om det är kris kan jag FÖRSÖKA lägga upp det på en High Tower Xubuntu (gammal) som jag har stående någonstans i källaren. (server)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...