Vilka anser ni är Svergies bästa fotbollsspelarna genom tiderna?
Bästa Svenska Fotbollsspelarna?
Henrik Larsson tycker jag.
Nacka Skoglund, lungt!
Gunnar Nordahl
JAG! eller henrik larrson
Henrik Larsson och Zlatan.
Många som tycker Henke. TYcker han e skönast men tror att Grenoli (Gunnar Gren, Gunnar Nordahl & Nils Liedholm) var bättre.
↗ till inläggetDet är ju definitivt högre klass på de nuvarande svenska toppspelarna än grenoli-trion.Många som tycker Henke. TYcker han e skönast men tror att Grenoli (Gunnar Gren, Gunnar Nordahl & Nils Liedholm) var bättre.
Men alltså hur bra spelarna var för sin tid. Pelé var ju typ kung när han körde, men om han skulle spela nu som han körde då skulle han ju suga totalt.
↗ till inläggetMen alltså hur bra spelarna var för sin tid. Pelé var ju typ kung när han körde, men om han skulle spela nu som han körde då skulle han ju suga totalt.
Nea, pelle spelade inte för så länge sen, är säker på att om han skulle spela sitt besta idag skulle han fortfarande va en av världens bästa.
↗ till inläggetMånga som tycker Henke. TYcker han e skönast men tror att Grenoli (Gunnar Gren, Gunnar Nordahl & Nils Liedholm) var bättre.
Tror det var Liedholm som sa att "Nacka" var den mest tekniska spelare han någonsin mött :D
Ingen annan som kan något om fotboll här? :/
;D :P
Enligt mig så var Nacka Skoglund en grymt bra svensk fotbollsspelare.