Har lagt in en film som jag har på mobilen till datorn, men den är i .3gp ? Vill gärna få den i något format som man kan öppna den i windows movie maker, men hur gör man det?
Tacksam för svar.
Har lagt in en film som jag har på mobilen till datorn, men den är i .3gp ? Vill gärna få den i något format som man kan öppna den i windows movie maker, men hur gör man det?
Tacksam för svar.
skaffa magic video converter
Eller skaffa Quicktime Player -_'-
Har lyckas byta till .wmv men det går inte att öppna den i windows movie maker "Filen är ogiltig eller trasig" :( kan öppna andra .wmv filer
jag använder total video converter, då får man dessutom med total video player som spelar alla konstiga format den kan konvertara
Men jag vill spela den i windows movie maker! Jag har den både i .wmv och .3gp , .3gp funkar fast den är i fel format, och .wmv funkar också fast det står att den är trasig :(
↗ till inlägget*Gäsp* Läs tråden vill inte kunna spela upp den i 3gp har redan det jag vill ha den i windows movie maker med .3gp är fel filformat...
↗ till inlägget
Eller hur...
↗ till inläggetHittade program som kostade och program som man bara kunde byta till .3gp
Jajaja, wmv kanske det skulle vara på slutet av sökningen, men avi och wmv är ju nästan samma sak!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in