💬
Logga in
Fuska.se

Gw Guild

10 svar · startad

tja ja e ny på GW å söker guild, ja har nightfall.

lvl 2 kör på rolplaying

å ja e Warrior ja heter Muhla Shickarita

Nivå 6 · Fuskare

svenskar only eller? annars så är det ju ingen brist på rekryterande guilder ;)

Nivå 0 · Nykomling

Om du är lvl 2 så kan du väll joina vilket guild som helst... du har väl inga krav som typ fff, PvE eller Ab guild?

Nivå 5 · Fuskare

Kan joina det jag är med i. Bra guild med bra allians.

Nivå 6 · Fuskare

well jag kan ju fixa in dig i LAG :) men det får bli i LAG 4 isf(är just nu officer där). har allt förutom stad :( (kurz ofc :P)

13 Dec 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

well jag kan ju fixa in dig i LAG :) men det får bli i LAG 4 isf(är just nu officer där). har allt förutom stad :( (kurz ofc :P)

No life AB sen skänk all faction till guilden.

Nivå 6 · Fuskare

har har ju inte ens factions.. :P

vi har tröttnat lite på fff och sånt nu. det är bara några som håller uppe siffrorna på typ 2 mille. jag har själv inte gjort nåt sånt på 3-4 månader.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

har har ju inte ens factions.. :P

vi har tröttnat lite på fff och sånt nu. det är bara några som håller uppe siffrorna på typ 2 mille. jag har själv inte gjort nåt sånt på 3-4 månader.

Jag började igen efter 6 månader så AB är skoj

14 Dec 2007

Asså adda gärna mej i ingame Muhla Shickarita, ja joinar typ alla guilder, för den jag är med i just nu kanske bara har 10members, har inte så stora krav för guilden, men ja skulle behöva lite hjälp också för ja fattar typ inget ja är typ bara å köttar sen när det kmr en pil på kartan så följer ja bara den så har man tydligen klarat av ett quest :o

28 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Adda i freindlist Lottenstar och prata med honom ifall du kan vara med i Guilden.

(Det är en Guild på endast 3 pers.)

18 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling

adda lord pvp a till friends list

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in