tja ja e ny på GW å söker guild, ja har nightfall.
lvl 2 kör på rolplaying
å ja e Warrior ja heter Muhla Shickarita
tja ja e ny på GW å söker guild, ja har nightfall.
lvl 2 kör på rolplaying
å ja e Warrior ja heter Muhla Shickarita
svenskar only eller? annars så är det ju ingen brist på rekryterande guilder ;)
Om du är lvl 2 så kan du väll joina vilket guild som helst... du har väl inga krav som typ fff, PvE eller Ab guild?
Kan joina det jag är med i. Bra guild med bra allians.
well jag kan ju fixa in dig i LAG :) men det får bli i LAG 4 isf(är just nu officer där). har allt förutom stad :( (kurz ofc :P)
↗ till inläggetwell jag kan ju fixa in dig i LAG :) men det får bli i LAG 4 isf(är just nu officer där). har allt förutom stad :( (kurz ofc :P)
No life AB sen skänk all faction till guilden.
har har ju inte ens factions.. :P
vi har tröttnat lite på fff och sånt nu. det är bara några som håller uppe siffrorna på typ 2 mille. jag har själv inte gjort nåt sånt på 3-4 månader.
↗ till inläggethar har ju inte ens factions.. :P
vi har tröttnat lite på fff och sånt nu. det är bara några som håller uppe siffrorna på typ 2 mille. jag har själv inte gjort nåt sånt på 3-4 månader.
Jag började igen efter 6 månader så AB är skoj
Asså adda gärna mej i ingame Muhla Shickarita, ja joinar typ alla guilder, för den jag är med i just nu kanske bara har 10members, har inte så stora krav för guilden, men ja skulle behöva lite hjälp också för ja fattar typ inget ja är typ bara å köttar sen när det kmr en pil på kartan så följer ja bara den så har man tydligen klarat av ett quest :o
Adda i freindlist Lottenstar och prata med honom ifall du kan vara med i Guilden.
(Det är en Guild på endast 3 pers.)
adda lord pvp a till friends list
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in