💬
Logga in
Fuska.se

The Orange Box

12 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej alla!

Har nu börjat fundera på att köpa the Orange box, men är det värt det? Jag, själv.. är mest intresserad i Team Fortress 2 då jag aldrig spelat nåt "riktigt" Half-Life spel.

Men tycker ni att jag ska köpa det? ^^

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej alla!

Har nu börjat fundera på att köpa the Orange box, men är det värt det? Jag, själv.. är mest intresserad i Team Fortress 2 då jag aldrig spelat nåt "riktigt" Half-Life spel.

Alla gånger värt det. Alla spelen som finns med är riktiga höjdarspel, särskilt Team Fortress 2. Portal är också grymt, dock lite väl kort. :( Har inte ens spelat Half-Life spelen, de andra spelen har varit så underhållande att det inte funnits tid.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hej alla!

Alla gånger värt det. Alla spelen som finns med är riktiga höjdarspel, särskilt Team Fortress 2. Portal är också grymt, dock lite väl kort. :( Har inte ens spelat Half-Life spelen, de andra spelen har varit så underhållande att det inte funnits tid.

Fort svar :o

Men jag kan väl ta en runda till GAME efter jul och köpa det ^^

Senast ändrad:

21 Dec 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Blev måttligt besviken på Half-Life 2 då alla säger att det är ett av världens bästa spel. Själv tycker jag det är värt 7/10 och jag tänker sälja Orange Box så snart som möjligt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Half-Life 2 är underbart. Dock får man tänka till att det har något år på nacken nu. Orange Box är ett självklart köp dock. Har faktiskt inte ens hunnit testa Portal, men Team Fortress 2 och Half-Life 2 + Episode 1 & 2 gör det helt klart värt det.

25 Dec 2007
Nivå 3 · Lärling

Bara hög klass spel. en gamer får absolut inte missa orange box. :D

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7

Äh, drar till El-Giganten på Onsdag och köper det om det finns kvar. Fick några pengar i julklapp ._.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

jag har oxå funderat på att köpa det men undrar om det e FPS spel alltihop i the orange box

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Såklart det är?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag har oxå funderat på att köpa det men undrar om det e FPS spel alltihop i the orange box

Ja, men det är ju inte direkt "vanliga" FPS spel, som man brukar tänka på som t.ex. CS, BF m.m. Åtminstone inte Portal och Team Fortress 2.

Portal är skitskoj i en timme...... HL Episode 2 i två, kanske tre timmar. TF2 är väl det enda som man kan hålla på och spela ett tag då det är MP.

Nivå 7 · Fuskare

köper det nog på rean

//µ

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

köper det nog på rean

//µ

Rean börjar redan på Onsdag på ElGiganten ._.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in