Hoppa till innehåll

Vad Ska Sidan Handla Om?


Kerby
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag håller på att göra en ny sida, jag är en ganska erfaren hemsidegörare men kan dock inte göra account eller skriva PHP. Nu vill jag ha ideér om vad sidan ska handla om.

 

Ideér som jag inte godkänner:

Onlinespel, filmklip osv (eftersom jag redan gjort ca 5 sidor om det och alla misslyckas tillslut)

Fotboll (Jag gillar inte fotboll och kan bara inte hålla på med en sida om det)

 

Så, ge förslag om vad du skulle gilla för innehåll på en sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på att göra en ny sida, jag är en ganska erfaren hemsidegörare men kan dock inte göra account eller skriva PHP. Nu vill jag ha ideér om vad sidan ska handla om.

 

Ideér som jag inte godkänner:

Onlinespel, filmklip osv (eftersom jag redan gjort ca 5 sidor om det och alla misslyckas tillslut)

Fotboll (Jag gillar inte fotboll och kan bara inte hålla på med en sida om det)

 

Så, ge förslag om vad du skulle gilla för innehåll på en sida.

Bäst skulle vara om du gör en sida om något som du är intresserad av. Det är enklast att göra, samt uppdatera sidan ifall du har intresse i ämnet som sidan ska handla om. Jag kan rekommendera dig att först göra en personlig sida där du berättar om dig själv. Eller så kan du helt enkelt göra en webbsida om ditt hobby eller om andra saker som du gör på fritiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hitsugaya: Jag vill helst inte göra en pesonlig hemsida eftersom det skulle inte bli mycket av den. Det skulle inte komma in många personer på den helt enkelt och jag tycker det är lite slöseri med erfarenhet när man istället kan göra en sida med bra grafik som dom flesta är intresserade av. Men det med att jag själv ska vara intresserad av det var nog en ganska bra idé.

 

TheDarkElf: Det finns redan alltför många sidor om sånt...

Redigerat av Kerby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet väl att det finns alltför många sidor av allt? :rolleyes: Vad du än bestämmer dig för att göra så lär det finnas en sida för det. Så vill du göra något eget så får du allt tänka väldigt länge. Vill du bara göra ngt för att det är kul så gör ngt som intresserar dig så klart. Eller försök hitta något PHP / mySQL -jobb. Det kan man tjäna riktigt ordentligt på. Själv har jag tjänat ca 1600 på ungefär 4 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig, gör en hemsida när du har kommit på vad du vill den ska handla om. Alltså, du ska ha ett syfte med att starta en hemsida inte bara, "Jag vill starta en hemsida för jag känner för det". Då kan jag lova dig att du inte kommer långt med hemsidan. Om du bara helt enkelt vill designa en hemsida så kan du väl träna istället för att göra en varje gång du skapar en layout. Jag gör bara mina layouts och sen skiter jag i att publicera den. Alltså så lär du dig nya saker hela tiden och efter ett tag lär du dig att vara riktigt nöjd med det du gör också.

 

Hoppas det hjälpte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...