se bifogad, hur gör man för att fixa adetta eller beror det på att spelet e ganska gammalt
Kolla skelett gubben han e helt randig.
ibland på vissa sällen försvinner han helt och på vissa ställen syns han fullt
Vad är felet?
↗ till inläggetse bifogad, hur gör man för att fixa adetta eller beror det på att spelet e ganska gammalt
förstora så ser du.Gubben är typ suddig hela han syns inte.
Händer deta på alla spel eller bara det här spelet ???
Ah, nu tror jag att jag ser. Trodde gubben var ett CD-ställ eller nåt =S
Men händer detta i fler spel eller är det bara i detta? Avinstallera hela spelet och ta bort alla filer som eventuellt inte försvinner. Installera sedan om.
Annars kan du testa att ändra inställningar för grafik eller installera om Direct X kanske.
gå in på inställningar och ändra vilken "motor" du vill använda för att generera 3D. är inte riktigt säker på att det det heter så men kolla om du kan ändra någon 3D inställning
Grim Fandango ftw
↗ till inläggetgå in på inställningar och ändra vilken "motor" du vill använda för att generera 3D. är inte riktigt säker på att det det heter så men kolla om du kan ändra någon 3D inställning
har provat era tips men de de funkar ej :/
alla spel fungerar inte som dom ska med vissa grafikkort, beror på drivrutinerna.
testa uppgradera drivrutinerna till grafikkortet, går säkert att hitta infomation om detta på spel-tillverkarnas hemsida.
har själv haft problem med 1 spel, fanns tyvär inga drivrutiner för att detta skulle fungera bättre.. hoppas du har bättre tur >:)
tror inet det hjälper och uppdatera drivrutiner :P
Jo, finns drivrutiner för och rätta till fel, det är de som drivrutiner är till för.
Annars för du väl skaffa nytt grafikkort. Finns ju risk att grafikkortet inte klarar det spelet. men har du testat att installera om?
↗ till inläggetdet var lite roligt :P grim fandago är ju från sena 90 tal :P och ja jag hr testat installera omAnnars för du väl skaffa nytt grafikkort. Finns ju risk att grafikkortet inte klarar det spelet. men har du testat att installera om?
det var lite roligt tongue.gif grim fandago är ju från sena 90 tal tongue.gif och ja jag hr testat installera om
jaa, nya grafikkort kan ha problem med gamla spel serru
ja vet men pallar inte fixa en gammal dator :P
Det ska väl se ut så? xD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in