var på biblan idag såg att guiness rekord bok 2008 hade kommit fanns lite intressanta rekord där nåra specialla ni gillar:P?
själv gillar jag den med de som hånglade 32timmar eller nåt:P
var på biblan idag såg att guiness rekord bok 2008 hade kommit fanns lite intressanta rekord där nåra specialla ni gillar:P?
själv gillar jag den med de som hånglade 32timmar eller nåt:P
rekordet e från guiness rekord bok 2005, men jag tror att det har hållt sej. :)
den 8 juni 2003 poserade 7000 människor (frivilligt) för ett nakenfoto. :lol:
↗ till inläggetsynd att jag inte var där :(rekordet e från guiness rekord bok 2005, men jag tror att det har hållt sej. :)
Rekorder. Amen vafan. :/
Fast sjukaste rekordet är ju typ den där gubben som hade stått blixtstilla där han bara hade blinkat ofrivilligt utan några pauser i 18 timmar tror jag o.O
Världens längsta man, han var typ 2 meter när han var 12 år och 1,50 meter när han var 6 år, han blev 2,75 nånting.
nej han var 163 när han var 5 år och 2 meter när han var 11.
HAHA rekorder haha trodde det handlade om en tråd om en dvd inspelare ilr nått. Seriöst, nästa år så får du önska dig en svenska bok i julklapp.
↗ till inläggetAmenHAHA rekorder haha trodde det handlade om en tråd om en dvd inspelare ilr nått. Seriöst, nästa år så får du önska dig en svenska bok i julklapp.
↗ till inläggetHAHA rekorder haha trodde det handlade om en tråd om en dvd inspelare ilr nått. Seriöst, nästa år så får du önska dig en svenska bok i julklapp.
Du verkar behöva en bok själv och läsa igenom kapitlet om särskrivning.
↗ till inläggetJa jag får allt köpa en sån då. Dvdrekorder ska det ju naturligtvis vara.↗ till inläggetHAHA rekorder haha trodde det handlade om en tråd om en dvd inspelare ilr nått. Seriöst, nästa år så får du önska dig en svenska bok i julklapp.
Du verkar behöva en bok själv och läsa igenom kapitlet om särskrivning.
svenska bok?
så du får kæpa den fær andra anledningar också..
Men dendøra som har ægat långt ut, typ 5 cm eller så, xD. coolast!
↗ till inläggetofftopic:hej intech har du flyttat till kina?svenska bok?
ontopic:lol det är coolt.
Dyraste sålda virtuella onjektet det rekordet är häftigt.
Och vilket PR för Entropia Universe.
Offtopic: Mithrils det är nog danmark eller Norge om han flyttat annars gör han det med alt + en sifferkod.
↗ till inlägget↗ till inläggetHAHA rekorder haha trodde det handlade om en tråd om en dvd inspelare ilr nått. Seriöst, nästa år så får du önska dig en svenska bok i julklapp.
Amen
åh, du e kristen!
↗ till inläggetsvenska bok?så du får kæpa den fær andra anledningar också..
har du inte Ö på din dator. va dåligt. var bor du??
↗ till inläggetDom där bokstäverna finns i teckenuppsättning ææ...↗ till inläggetsvenska bok?
aja, det längsta kast med ett pappers flyg plan är 63,19 m av en amerikan med namnet Stephen Krieger.
↗ till inläggetDom där bokstäverna finns i teckenuppsättning ææ...↗ till inläggetsvenska bok?
aja, det längsta kast med ett pappers flyg plan är 63,19 m av en amerikan med namnet Stephen Krieger.
InTech har rekordet för fanboyism!
[qoute]
Jo, Men just då använde jag linux.
Stephen Taylor (England) har en tunga som (utanför munnen med stängda läppar) mäter 9,4 cm
haha xD
Världens tyngsta bebis: Vägde vid födseln (Italien 1955) 10,2 kg.....Ajjjjj!
↗ till inlägget↗ till inläggetsynd att jag inte var där :(rekordet e från guiness rekord bok 2005, men jag tror att det har hållt sej. :)
jo man skulle ju ha varit det
Den som har skjutit ett gummi band längst heter Leo Clouser och kommer i från USA. han skjöt gummi bandet 30,16 m!
Att vara bland de första 50 medlemmarna är väl rätt coolt? ^^ REKORD
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in