jag har tagit fire stonen men när jag ska in i fire templet ska man gör något med några orbs...vad??Å??
Hjälp Till Starfox!
Ta och skjut med din eldskjutare (eller vad den heter) genom elden när den är grön på den gröna "orben" och detsamma när den är blå.
men vad ska man göra sen??..*tack jag kom ett rum längre fram! :) )
eller förresten när man kommit till ett konstigt ställe där man ska täppa till några geysar hur?? vet nån?? *jag belönar med..poäng!*
jag har täppt till 3 geysar men sen finns inga fler stenar
mina poäng till den som säger vad jag ska göra sen! <_<
Jag vet inte var du är riktigt nu men om du är i moon mountein pass så finns det bara 3-4 stenar som du ska teppa till hålet med. men det stora problemet är att du måste täppa till rätt hål för vissa spelar detr ingen roll om du täpper till.
jo precis där är jag men just vilket hål? det finns 6-5 hål
nu ska putta stenar på hålen.på 4 av dem.om du t ex gör den sista fel måste du göra om tror ajg.det tog lite tid för mig.
tack om du det funkar får du några oäng :)!
jaa! det funkade tack samus aran och silver star! :D
snart kommer 2:an
hur många poäng?eller förresten när man kommit till ett konstigt ställe där man ska täppa till några geysar hur?? vet nån?? *jag belönar med..poäng!*
alla mina poäng till den som hjälper mig med ocean force point tempel ;)
har du mån stenenjag har tagit fire stonen men när jag ska in i fire templet ska man gör något med några orbs...vad??Å??
försök hänga med lite grann i svaren ;)
Hur många såna stenar har du?
har du tävlat med den här som åker iväg med stenen?
???! förstår inte men
poäng till den som säger vad jag ska göra!!
*jag är i ocean force point temple och har just klara labyrinten med den där lådan*
snälla!!..mina poöng till värdig svarare!
nälla!!!!!! :o
Är den där med stenarna och gesarna?
Iså fall testa legga stenarna på alla möjliga sätt.