långt..mycket längre fram är jag!....jag är i ocean force point temple när man skutit ett slags block genom en labyrint!
Hjälp Till Starfox!
HJÄP!!!!!!!jag har fasnat när man ska flyga på den där fågeln & skuta ner tornen jag fattar it de e juu omöjligt att klara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asså ni värkar va smarat kan ni hjälpa mej jag har fasnat på de där när man ska flyga på fågeln & skuta ner tornen.....DE E JU OMÖJLIGT NÄT DOM GULA FLYGPLANEN FORTSÄTTER FLYGA ÄVEN OM TORNET E TRASIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:
de fortsätter komma ur de trasiga tornen tills du har klarat alla!asså ni värkar va smarat kan ni hjälpa mej jag har fasnat på de där när man ska flyga på fågeln & skuta ner tornen.....DE E JU OMÖJLIGT NÄT DOM GULA FLYGPLANEN FORTSÄTTER FLYGA ÄVEN OM TORNET E TRASIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:
jag behöver hjälp med den jättestora dinosaur bossen i walled city hur dödar man han
Var får man dom gröna orbsen?????? :unsure:
senig:
du måste ställa dej på kontakterna i marken som startar elstrålarna
i gången
takma rätt så d startar prexis när dino kommer om den gör det släng en bomb i huvet på den efter att den fallit
bomberna hitta du i små sidoutrymmen i hörnen
tips:ta en bomb innan du ställer dej på kontakten så slipper du springa å hämta dom::
TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN .... nu har jag klarat spelet (hade aldrig klarat det utan din hjälp) tack tack
HJÄLP!!! Var får man dom gröna orbsen? :blink:
Var får man MOONSEEDS