💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Till Starfox!

29 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

långt..mycket längre fram är jag!....jag är i ocean force point temple när man skutit ett slags block genom en labyrint!

10 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

HJÄP!!!!!!!jag har fasnat när man ska flyga på den där fågeln & skuta ner tornen jag fattar it de e juu omöjligt att klara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

asså ni värkar va smarat kan ni hjälpa mej jag har fasnat på de där när man ska flyga på fågeln & skuta ner tornen.....DE E JU OMÖJLIGT NÄT DOM GULA FLYGPLANEN FORTSÄTTER FLYGA ÄVEN OM TORNET E TRASIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:

11 Apr 2004
Nivå 1 · Novis

asså ni värkar va smarat kan ni hjälpa mej jag har fasnat på de där när man ska flyga på fågeln & skuta ner tornen.....DE E JU OMÖJLIGT NÄT DOM GULA FLYGPLANEN FORTSÄTTER FLYGA ÄVEN OM TORNET E TRASIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :blink:

de fortsätter komma ur de trasiga tornen tills du har klarat alla!
12 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

jag behöver hjälp med den jättestora dinosaur bossen i walled city hur dödar man han

14 Apr 2004
Nivå 1 · Novis

Var får man dom gröna orbsen?????? :unsure:

Nivå 7 · Fuskare

senig:

du måste ställa dej på kontakterna i marken som startar elstrålarna

i gången

takma rätt så d startar prexis när dino kommer om den gör det släng en bomb i huvet på den efter att den fallit

bomberna hitta du i små sidoutrymmen i hörnen

tips:ta en bomb innan du ställer dej på kontakten så slipper du springa å hämta dom::

17 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN .... nu har jag klarat spelet (hade aldrig klarat det utan din hjälp) tack tack

Nivå 1 · Novis

HJÄLP!!! Var får man dom gröna orbsen? :blink:

Nivå 1 · Novis

Var får man MOONSEEDS

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in