Hoppa till innehåll

Bäst Ver. Till Psp!


ggdover
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja! många har pratat om det här med psp verisoner att dem nya är kassa och o säkra osso vidare. Ska skaffa en ny verison till pspet och jag undrar vilken ni tycker e bäst även dem här t.ex. 3.52 m33-4. Ah ni fattar säkert. Jag vill altså veta vilken psp verison som e bäst funktion mässigt och säkerhet. (med säkerhet menar jag använda vissa speciela roliga saker till pspet som funkar på mindre verisoner. Så man kan nergradera)

 

Fast jag bryr mig inte om det där med deviehook och umd enulator. Har redan de bästa spelen som behövs till psp!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Hur uppgraderar man till 3.80? Jag har 3.60

Du går inte på Playstations hemsida. Sedan går du till PSP och där finns en länk som heter Upgrade. Där kan du ladda ner den senaste versionen av PSP.

 

Lägg över filen till ditt minne på PSP under mappen GAME.

Sedan så måste ditt batteri var fullt och nätkablen inkopplade när du startar uppdateringen under menyn Game eller något sådant.

Filen finns i något med minne eller sparat eller något i den stilen.(det är längst ner i allternativen)

Det är nu bara att starta installationen och radera filen när du är färdig.

 

PS.Det är bara att läsa på deras hemsida på hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

De senaste versionen.

 

Hur uppgraderar man till 3.80? Jag har 3.60

Du går inte på Playstations hemsida. Sedan går du till PSP och där finns en länk som heter Upgrade. Där kan du ladda ner den senaste versionen av PSP.

 

Lägg över filen till ditt minne på PSP under mappen GAME.

Sedan så måste ditt batteri var fullt och nätkablen inkopplade när du startar uppdateringen under menyn Game eller något sådant.

Filen finns i något med minne eller sparat eller något i den stilen.(det är längst ner i allternativen)

Det är nu bara att starta installationen och radera filen när du är färdig.

 

PS.Det är bara att läsa på deras hemsida på hur man gör.

 

Vad menar du med det?

(Sorry för dubbel inlägget)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...