💬
Logga in
Fuska.se

Wow Räddar Beroende Spelares Liv?

30 svar · startad · 🔒 låst

En pojke(12år) verkar ha klarat sig undan levande från en älg, tack vare WoW. Men iallafall så är han beroende 5k2! Grattis till överlevnaden iallafall. Men det är bara din lvl 30 som har räddat dig!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=722615

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Läste det för några veckor sedan.

Och det var tur att han överlevde det!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ännu en anledning till att vara hunter! :D

Nivå 6 · Fuskare

eh...han använde feign death? xD

Nivå 4 · Lärling

Nej j*vlar, en älg kommer.. ja! Vid lvl 30 får man feign death.

*Tar fram spegel och kollar vid sifran bredvid för att se lvl*

f*n också, nu måste jag dö.. jag är 29.

Palla..

Nivå 6 · Fuskare

Ok det där är ju lite.. tur, men nog f*n tror jag han hade lekt död ändå, men att han börja tänka på feign death var bara en... reaktion av hjärnan på vad han gör, men som morfar säger, ser man en älg ska man bara dra ner byxorna, f*n lita på han ! :lol: :lol:

Nivå 4 · Lärling

Haha, visa sidan för sina föräldrar så blir det många gratis månader ;)

Har läst den här nu, men vad säger att han är beroende? Annars så var det en jädrans tur att det lyckades, för annars kunde han nog ha blivit ihjälstampad när han låg där nere på marken.
Nivå 5 · Fuskare

Det är ju lite komiskt... :)

Ännu en bra anledning att spela wow :P

Nivå 9 · Veteranfuskare

Alla vet ju att det e så man ska göra om man möter en björn, då e det väll naturligt att man gör det mot en älg också, sen om killen e WoW nörd eller inte spelar ingen roll. No creds till WoW bara creds till allmän information. :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nu vet jag vad jag ska göra om jag blir anfallen av en älg eller nåt, tror jag...

Nivå 4 · Lärling

om ja vore han som blev attackerad så skulle ja först sheepa älgen sen skulle dra en pyro å sen pom pyro -_^

haha coolt att det funkade

Rätt normalt att djuret låter dig vara när du är död. Men WoW kan ju vara lärorikt som ni ser. Dock borde pojken ha lärt sig något sådant innan han började spela WoW. Det är överlevnadsgrunden. Man ska inte tänka på WoW innan man dör, för då är man oftast beroende, han kunde faktiskt dött.

läst för nån månad sen på wow.curse.com^^

31 Dec 2007
Sen när en rånare kommer lyckas det säkert med samma sak..
1 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

hahaha, den e sååååå klockren!!! kommer ihåg när vi fick ta en 30mins paus i The eye, för att folk garvade så mkt när en polare te mej läste upp ariklen :P

Btw, tur killen inte va en Warrior,,, "f*n för nära för charge, han måste attackera mej så ja får rage!!"

lätt blind, vanish eller sprint, annars kan han ju fista ner älgen med evasion... eller invita en polare om han är elit

Nivå 4 · Lärling

Den är fake :D Om han är beroende av wow så är man väl för f*n inte ute i skogen, då är man inne och lirar för fullt :D

↗ till inlägget

Den är fake :D Om han är beroende av wow så är man väl för f*n inte ute i skogen, då är man inne och lirar för fullt :D

Jag förstod att du var ironisk i ditt inlägg, men han var påväg till skolan.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.