💬
Logga in
Fuska.se

Jobbig Fiende

21 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

asså e de nån som vet hur man klarar han killen i the world that never was ,han med pistolerna han heter väl något på X

Nivå 4 · Lärling

Använd Soras och Goofys Limit, så klarade jag av honom!

När han tar dig till den där lilla kvadraten och skjuter alla dom där strålarna på dig så ska du bara springa i en cirkel runt honom så missar dom dig.

Gå in i youtube och kolla hur dom har klarat honom sen gör du samma sak.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

aah tackar tackar

╔╗╔═╦╗

║╚╣║║╚╗

╚═╩═╩═╝

31 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

han heter Xigbar

Nivå 4 · Lärling

En av dom svåraste bossarna i KH2 enligt mig. Höll säkert på i 5-6h med att klara han :( Men sen när jag väl fattade hur man gjorde gick det lätt som en plätt :lol:

Nivå 0 · Nykomling

asså e det nån som har dödat sista bossen

Nivå 4 · Lärling

Menar du Xemnas?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

asså e det nån som har dödat sista bossen

jag har tappat räkningen sen länge =P
Nivå 4 · Lärling

Jag har vunnit över sista bossen! Har du problem med honom eller?

1 Jan 2008
Nivå 4 · Lärling

Jag har med mött han... Men de måste vara Xemnas han menar... lr?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

har varvat spelet nu ska klara 1an ni kan gärna hjälpa mig genom att skriva i mon hollow bastion tråd

5 Jan 2008
Nivå 1 · Novis

e det nån som har nåt tips på hur man dödar Luxord, tror jag han hette, han med alla korten. vilken lvl borde man va och finns det nåt tips? :( hjäälp

Nivå 4 · Lärling

Oj Luxord är svår. Var åtminstone lvl 40+. När han gömer sig bakom sina kort så ska du ta dig bakom dem så ser du va de innehåller. Några kan innehålla en eld bomb eller nått så se upp för det. När du ser var han är så går du till det kortet och trycker ''trekant''. Kortet vänds och sen ska du bara slå honom så mycket du kan.

Det bästa sättet är om du ser på det. Gå in i Youtube.com och sök efter en video med honom. När du sett hur de gjorde så gör du samma sak.

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja tycker luxord e enkel(förutom den gången jag körde mot honom low level proud :P )

Nivå 4 · Lärling

Om man inte skulle förvandlas till en j*vla tärning hade man kunnat döda han mkt lättare, men annars håller jag med yiazmat.

Nivå 8 · Veteranfuskare

de e ju ba å hoppa runt lite xD

Nivå 4 · Lärling

jo men om man blir träffade kan man inte heala sig -.-

6 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

blir man träffad som tärning är man väldigt dålig xD (enligt mig)

Nivå 4 · Lärling

Klart om man fegar blir man ju inte träffad <_< Men om man kör lite utmaning och attackerar han försök att inte bli träffad

Nivå 8 · Veteranfuskare

jaja om man tänker på de sättet kan man lätt bli träffad =P

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.