men de gör de ändå....ska man anmäla dem då eller är det tilllåtet att spamma sönder lekhörnan också? och vilken regel är spam? §3.2?
Spamforumet Borta, Lekhörnan Tar Över
↗ till inläggetmen de gör de ändå....ska man anmäla dem då eller är det tilllåtet att spamma sönder lekhörnan också? och vilken regel är spam? §3.2?
Lekhörnan antar jag är till för allt som är off-topic, bara det inte blir överflöd med samma trådar. Sedan tror jag inte att det är meningen att man ska lägga in meningslösa spamtrådar med rubrik och inlägg som lyder "adöfl jaerjpqerpweipfri ape" eller liknande i lekhörnan heller.
Sedan tror jag att man till en viss del kan lägga spam under §3.2, men å andra sidan behövs det inte sägas så mycket i reglerna när det gäller spam. Sunt förnuft och en god netikett är väl det som väntas av alla som är medlemmar på sidan...
men varför ta bort spamforumet? :( gillar man inte spam så behöver man väll bara inte gå in där?
↗ till inläggetmen folk är lite skumma, dom måste gå ditt och säga "omg nej spamma inte jag blir ledsen" så det funkar inte.men varför ta bort spamforumet? :( gillar man inte spam så behöver man väll bara inte gå in där?
Jag vill ha tillbaka spammforumet! >=(
jag me!
jag med
Inte jag ;D