Hoppa till innehåll

Min Hemsida


wilmerx.tk
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu är jag ingen webdesignmästare, men lite vettigt kan jag säkert komma med.

 

Länkarna i menyn smälter ihop lite väl mycket med varandra. Det är svårt att se var de börjar och slutar om man inte kollar noga. Även om det ser kul ut som det är är det knappast smidigt när man ska navigera vidare.

 

Den vita texten och standardfärgen på länkarna är inte heller så snygga. Svart text och lite mer diskreta länkar kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kritik och tips:

- Färgvalet på designen passar inte temat. Gör en design som har färgerna gul, blå och vit.

- Jag kan inte få en uppfattning av vad det står i menyet.

- Ha inte centrerat innehåll. Det ser löjligt ut egentligen.

- Använd inte iframe, sidan ser omodernt ut om du gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En "disclaimer" är till för att "skylla ifrån sig".

Exempel:

"Vi ansvarar inte för någonting som virusen som gömmer sig i våra downloads kan orsaka för din dator."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att jag fick någon slags hjärntumör när jag försökte reda ut vart kluddet i länkraden skulle ta mig. Skriv mer avskärmat och med tydligare stil så att besökarna faktiskt klarar att besöka sida helt utan psykiska åkommor av något slag.

 

Om du inte förstod var jag menade. Länkarna är för otydliga. Man ser inte vad det står. Punkt slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...