Vilken skräckfilmscen tycker ni är bäst?
Själv tycker jag dusch-scenen i Psycho, och när man får se råttapan i Braindead,
den scenen är också rolig.
Vilken skräckfilmscen tycker ni är bäst?
Själv tycker jag dusch-scenen i Psycho, och när man får se råttapan i Braindead,
den scenen är också rolig.
När Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol:
När zombien Bub hämnas på Rhodes i slutet av Day of the Dead, såklart.
Revansch!
När Jason halshugger tre stycken på en och samma gång i Fredagen Den 13:e Del 6: Jason Lever.
↗ till inläggetNär Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol:
Word.
Gräsklippar scenen i Braindead. Sjukt...
Ett flertal scener i filmen Dead End, läskigaste film jag sett även om jag anser mig själv som extremt skräckhärdad så brukar inte direkt hoppa till eller tänka på när det är läskigt :). Fast dead end var ett antal år sedan jag såg.
Juste kom på en till ja gillar, imo är ifs saw inte skräck men iaf, i 2an tror ja dt va, när hon blir iputad i sprutkaret,
OT: Nån som vet vad filmen heter när dom dör när dom dör i ett spel? o dom kkan inte sluta spela. ?^^
Den heter Stay Alive.
Själv kan jag inte komma på någon scen som är bäst, kanske "Here's Johnny" från The Shining ändå.
↗ till inläggetDen heter Stay Alive.
Själv kan jag inte komma på någon scen som är bäst, kanske "Here's Johnny" från The Shining ändå.
Tackar :)
↗ till inläggetDen är bara helt sjukt skön! :DNär Jack Nicholson skriker ut "Here's Johnny" i The Shining. Den sitter i fortfarande. :lol:
Hmm som ni andra.
"Here's Johnny!"
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in