💬
Logga in
Fuska.se

Betyg På Fuska.se

53 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

7/10 just nu

14 Feb 2008

Moget med 10, ni inser inte hur mycket det är. Jag tog 7.

10/10..

16 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Gav 7/10 väldgit bra forum tycker jag.

Som ni ser är jag en utav dom "omogna" och lite yngre här på fuska.se men det betyder inte att man svarar dumt osv.När man är "omogen" är man en sån som skriver off-topics,dåliga svår och såna där saker.När jag var lite yngre (10 år) så skrev jag lite "omogna" inlägg fast jag blir bara bättre och bättre och jag såg i nån tråd att en 11 åring är så liten och omogen att den inte kan vara moderator vilket jag tycker är helt fel.Det är inte åldern som spelar roll utan det sunda förnuftet.

OBS:kanske var lite off-topic men skulle bara förklara för vissa.

Senast ändrad:

20 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

10/10

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Gav 7/10 väldgit bra forum tycker jag.

Som ni ser är jag en utav dom "omogna" och lite yngre här på fuska.se men det betyder inte att man svarar dumt osv.När man är "omogen" är man en sån som skriver off-topics,dåliga svår och såna där saker.När jag var lite yngre (10 år) så skrev jag lite "omogna" inlägg fast jag blir bara bättre och bättre och jag såg i nån tråd att en 11 åring är så liten och omogen att den inte kan vara moderator vilket jag tycker är helt fel.Det är inte åldern som spelar roll utan det sunda förnuftet.

OBS:kanske var lite off-topic men skulle bara förklara för vissa.

Och det var en bra förklaring! *tummen upp*
21 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

1/10

Varför är du medlem om du ändå inte gillar det?

9/10

24 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

1/10

Jag gillar inte sidan, den är rörig och svår att hitta på... (N)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

1/10

Jag gillar inte sidan, den är rörig och svår att hitta på... (N)

Tvärt om! Jag tycker den är mycket enklare att hitta på än alla andra forum!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

2/10.

Fuska är en skit sida som jag besöker sist av alla andra. Det som drar mig hit är antagligen mitt långa medlemskap och stora intresse i gta-serien, samt forumdebatter. Ja, sidan har aldrig varit bra men den var betydligt bättre förr. Admin är rätt så handlingsförlamad eller vill han helt enkelt att sidan skall vara såsom den är.

Fusken som finns här är inte alls bra. Många fusk funkar inte och många recensioner är bara på några få rader, med massor av stavfel.

Måste faktiskt hålla med dig.

↗ till inlägget
Tycker 10/10, finns inget större och mera funtionellt(bättre) forum.
Jo, det finns det absolut.

Att säga att Fuska.se är den bästa svenska spelsidan är faktiskt fel. Det diskuteras knappt spel på sidan. Det flesta trådarna om spel handlar oftast om att någon behöver hjälp med något. Nästan aldrig kommer det någon vettig diskussionstråd om spel. Medelåldern är i och för sig väldigt låg, det är möjligt att intresset är mindre för spel då. Precis som SunEspeon säger är de övriga forumen långt mer aktiva än spelforumen.

Nivå 0 · Nykomling

6/10 tycker det är lite rörigt där man ska byta signatur och det tog lång tid för mig att finna det efter uppdateringen^^

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker fuska.nu är mycket bättre, oseriösare men bättre!

25 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

fuska.nu IN MY ASS!

29 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #54
↗ till inlägget

Fuska.nu?! Dom har det fulaste forumet jag har sett

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in