Ja hur bra är fuska tycker du?
Betyg På Fuska.se
gav det en 6:a. fast ångrar mig lite nu...skulle gett det en 7:a :P finns många bra trådar i webbspel och pc(speciellt en viss omröstning ;)) men resten av forumet är ingen höjdare...faktiskt...kanske några bra trådar som man tittar in hos ibland men de flesta är...
Gav det en 8 föratt jag tycker vissa trådar roliga och skriva i =)
1/10
6/10
Inte direkt det första som jag går in på när jag använder internet
9/10, spenderar mycket av min datortid på fuska.se
1/10
Fuska suger pga av deras maktgalna moderatorer.
25% röstar ett, men hänger ändå på siten. Haha.
↗ till inläggetAngående hårda regler så har det blivit friare nu när vi har infört de nya reglerna. Dessa är som sagt friare och lättare att förstå. Viss offtopic är tillåten så vida det inte förstör/saboterar tråden. Finns även en tråd om det i Fuska.se-forumet. Förövrigt, ni som är missnöjda är mer än välkomna att lämna feedback, antingen till mig i PM eller via kontakta oss (längst ner på sidan).1/10
En 7a :) rätt så halvsvag dock^^
Det blir 5/10 från mig.
Motivering (endast mina åsikter):
- Väldigt få fusk att välja mellan.
- Väldig få recensioner att läsa.
- Lekhörnan. Man ska inte ha lekhörnor/spamhörnor i ett forum. Off topic-trådar borde
hållas på MSN eller liknande.
- Designen är allt annat än snygg. (kanske nästan snygg då, men det räknas inte) :P
- Vissa ord som en viss [forumhost] är filtrerade, trots att man inte skriver dessa i syfte som bryter mot regler.
+ Aktivt forum med många trevliga medlemmar ser det ut som.
+ Spelnyheter uppdateras regelbundet.
+ Många trevliga funktioner.
+ Sidan går snabbt att ladda.
9/10
är inne ganska mycket
2/10.
Fuska är en skit sida som jag besöker sist av alla andra. Det som drar mig hit är antagligen mitt långa medlemskap och stora intresse i gta-serien, samt forumdebatter. Ja, sidan har aldrig varit bra men den var betydligt bättre förr. Admin är rätt så handlingsförlamad eller vill han helt enkelt att sidan skall vara såsom den är.
Fusken som finns här är inte alls bra. Många fusk funkar inte och många recensioner är bara på några få rader, med massor av stavfel.
↗ till inläggetHåller med dig.2/10.
Fuska är en skit sida som jag besöker sist av alla andra. Det som drar mig hit är antagligen mitt långa medlemskap och stora intresse i gta-serien, samt forumdebatter. Ja, sidan har aldrig varit bra men den var betydligt bättre förr. Admin är rätt så handlingsförlamad eller vill han helt enkelt att sidan skall vara såsom den är.
Fusken som finns här är inte alls bra. Många fusk funkar inte och många recensioner är bara på några få rader, med massor av stavfel.
Fuska är ingen spelsida. Alla icke-spelrelaterade forum är 100 gånger aktivare än spelforumen. Och sen kallar ni er spelsida... Usch... Fuska har utvecklats i raketfart från liten hemgjord sida för fusk till community som blir allt mer likt lunarstorm.
↗ till inlägget1/10
om dom inte skulle ha makt, vad är det för mening med att ha moderatorer?
om dom inte hade nån makt så skulle sidan bara bli nerspammad , och massa off topics å allt sånt där, jag upskattar deras jobb,
och ni som gnäller på designen så tror jag det är väligt svårt och hitta nån som alla gillar, och om man ska ha flera skin så kommer servern bli mindre och de kmr sega, om man håller på att lägga till en massa olika onödiga funktioner
själv så röstade jag en 6.a
Tycker sidan är väldigt bra som den är det bästa forumet jag vet, men ja tycker det kan bli en hel del bättre och lite väl mycket reklam :P
.
5/10
En helt okej sida, en av dom få svenska sidorna som är okej.
1/10 eftersom jag fick en tillsägelse om en tråd som jag inte ens hade skapat :angry:
↗ till inläggetDet blir 5/10 från mig.
Motivering (endast mina åsikter):
- Väldigt få fusk att välja mellan.
- Väldig få recensioner att läsa.
- Lekhörnan. Man ska inte ha lekhörnor/spamhörnor i ett forum. Off topic-trådar borde
hållas på MSN eller liknande.
- Designen är allt annat än snygg. (kanske nästan snygg då, men det räknas inte) :P
- Vissa ord som en viss [forumhost] är filtrerade, trots att man inte skriver dessa i syfte som bryter mot regler.
+ Aktivt forum med många trevliga medlemmar ser det ut som.
+ Spelnyheter uppdateras regelbundet.
+ Många trevliga funktioner.
+ Sidan går snabbt att ladda.
Det finns väldigt många andra forum som har spamforum, + att utan spamforumet/lekhörnan skulle det troligen mer spam på andra trådar.
↗ till inlägget↗ till inlägget1/10
om dom inte skulle ha makt, vad är det för mening med att ha moderatorer?
om dom inte hade nån makt så skulle sidan bara bli nerspammad , och massa off topics å allt sånt därjag upskattar deras jobb,
och ni som gnäller på designen så tror jag det är väligt svårt och hitta nån som alla gillar, och om man ska ha flera skin så kommer servern bli mindre och de kmr sega, om man håller på att lägga till en massa olika onödiga funktioner
själv så röstade jag en 6.a
Tycker sidan är väldigt bra som den är det bästa forumet jag vet, men ja tycker det kan bli en hel del bättre och lite väl mycket reklam :P
Oh yeah, that's it baby! Se vilket forum vi har. Det är redan helt j*vla nerspammat även om moderatorer existerar.