jag försökte copiera en pokemon på silver som det ståg hur man skulle göra i fusken men det funka ju inte :angry: :angry: :angry: :angry:
Arg!
Gjorde du så här?:
1. ta bort den pokemon du vill kopiera
2. byt box
3. när du byter box så står det SAVING DONt PULL OFF THE POWER(eller nåt sånt då stänger du av!
4. wwooaallaa! DEn är kopierad!
WARNING OM DU GÖR FEL KAN DIN POKEMON RADERAS!
Det funkar inte för mig heller!
det funkar på mig....
kan man spara innan ifall den skulle raderas?
det är det man SKA göra...annars kommer det inte att funka
jo men kan man spara innan man försöker kopiera?
ja men asså spelet raderas inte!ja har kopierat fel många gånger men inget händer!allt blir som vanligt!om det inte funkar så händer det inget allt e som vanligt o inget raderas!!!om det funkar så funkar det men spelet raderas inte!! :angry:
det har vi aldrig påstått heller... vi sa att pokemonen kan raderas!
jag läste lixom inte ordentligt efter som det e många som säger att just "spelet"raderas... <_<
men..e det nån som vet vart man får eller hittar eller gör så att man kan hitta eller möta gymledaren i cinnabarön???till pokemon gul asså....
du måste först ha klarat huset bredvid...där inne finns Secret Key vilket gör att du kan öppna dörren till gymmet
jaha då förstår jag! ;)jag läste lixom inte ordentligt efter som det e många som säger att just "spelet"raderas... <_<
Hej!
KOnstigt att det inte funkade, på min silver går det.
Testa igen så funkar det nog.
vadå, att klona eller? de ska gå på guld och silver men inte på Crystal..
varför går det itte på crystal?
Hej!
De kom väl på buggen innan de släppte spelet antar jag.
de kom på buggen innan de började göra Kristall
men när de skulle fixa den gjorde de lite fel men det va försent de hade redan sålt Kristall
så när man kopierar i kristall så blir ibland blir kopian en kusin till Missingno.
det funkar på cristal!jag kopierade massor av mewtwos! <_<
va...det går väl inet att Kopiera på crystal???