Hoppa till innehåll

Favorit Zelda Spel


Svampen2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

lätt majoras mask och ocarina of time.

twilight suger så j*vla hårt templen är så j*vla lätta att en 4-åring skulle klara dem jag blev så grovt besviken på twili grafiken suger den är bara som vanliga spel idag fast sämre i dom ocarina och majoras mask är grafiken chrarming och jävligt bra för dom åren twili är bara crap charmen med zelda spelen har försvunnit :(

 

och va f*n har dom gjort med ganon omg en j*vla gris i wind waker var det ok för det skulle ju va värsta snuttegull zelda spelet.

 

storyn i twili är grovt dålig och varför bytta ut den tuffa fen mot en j*vla prinsessa som e helt dum i huvet.

 

vid det här laget tror ni säkert att jag dissar alla zelda spel men det gör jag inte men twili är det sämsta spel som någonsin gjorts!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

lätt majoras mask och ocarina of time.

twilight suger så j*vla hårt templen är så j*vla lätta att en 4-åring skulle klara dem jag blev så grovt besviken på twili grafiken suger den är bara som vanliga spel idag fast sämre i dom ocarina och majoras mask är grafiken chrarming och jävligt bra för dom åren twili är bara crap charmen med zelda spelen har försvunnit :(

 

och va f*n har dom gjort med ganon omg en j*vla gris i wind waker var det ok för det skulle ju va värsta snuttegull zelda spelet.

 

storyn i twili är grovt dålig och varför bytta ut den tuffa fen mot en j*vla prinsessa som e helt dum i huvet.

 

vid det här laget tror ni säkert att jag dissar alla zelda spel men det gör jag inte men twili är det sämsta spel som någonsin gjorts!

 

 

Man kanske uppskattar tp mer om man inte har spelat något annat zelda-spel förrut som jag.. Har bara spelat lite lite på en n64 version, vet inte vilken..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lätt majoras mask och ocarina of time.

twilight suger så j*vla hårt templen är så j*vla lätta att en 4-åring skulle klara dem jag blev så grovt besviken på twili grafiken suger den är bara som vanliga spel idag fast sämre i dom ocarina och majoras mask är grafiken chrarming och jävligt bra för dom åren twili är bara crap charmen med zelda spelen har försvunnit :(

 

och va f*n har dom gjort med ganon omg en j*vla gris i wind waker var det ok för det skulle ju va värsta snuttegull zelda spelet.

 

storyn i twili är grovt dålig och varför bytta ut den tuffa fen mot en j*vla prinsessa som e helt dum i huvet.

 

vid det här laget tror ni säkert att jag dissar alla zelda spel men det gör jag inte men twili är det sämsta spel som någonsin gjorts!

Gannon har alltid varit en gris... För utom i Wind walker då Ganondorf av någon anledning är döpt till Gannon

Navi är den mest irriterandekaraktären i Zelda tätt följt av Tael och sedan midna.

När du säger att TP är det sämsta spelet som någonsin gjorts hoppas jag för ditt eget bästa att du inte är seriös... Visst kan hålla med dig om att det är det sämsta Zeldat om man bortser från CD-spelen. Men det är fortfarande bra.

 

Själv tycker jag att Majoras mask och A link to the past är de två bästa.

Redigerat av Tingle
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...