Dannie Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Enligt rykten ska Msn flytta deras server. Nåt sånt. Färdigt kl 00.03. Fråga mig inte om detta är svensk tid eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Enligt rykten ska Msn flytta deras server. Nåt sånt. Färdigt kl 00.03. Fråga mig inte om detta är svensk tid eller inte. Nä.... Vad jobbigt!Måste man skriva upp alla sina kompisar då och sätta dit dom igen lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Nej varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jaha jag trodde att man raderas och så måste man göra en ny! Lr har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Mitt funkar perfa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Mitt funkar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Tråd låst.. Det var ett tillfälligt problem dom hade enligt deras status sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.