💬
Logga in
Fuska.se

Team Fortress 2

64 svar · startad

kan väll lika gärna skriva mitt namn då... Arako ^^

26 Jan 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D

En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;)

Namn: Gyqer

Aha, det var du som skrev igår. ^^ Låg först väldigt länge igår, sen kom dock alltför många roliga personer in som jag var tvungen att chatta med. ;P Slutade som 3:a.

MustanGT, f*n vad lättretad du var. Jag skojade ju bara, ta inte allt så enormt seriöst.

Trådstartare #23
↗ till inlägget

kan väll lika gärna skriva mitt namn då... Arako ^^

kunde inte hitta dig :(

↗ till inlägget

Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D

En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;)

Namn: Gyqer

Aha, det var du som skrev igår. ^^ Låg först väldigt länge igår, sen kom dock alltför många roliga personer in som jag var tvungen att chatta med. ;P Slutade som 3:a.

MustanGT, f*n vad lättretad du var. Jag skojade ju bara, ta inte allt så enormt seriöst.

Senast ändrad:

27 Jan 2008

måste man ladda ner något för att kunna spela online?? för jag ska kanske köpa det

Trådstartare #25
↗ till inlägget

måste man ladda ner något för att kunna spela online?? för jag ska kanske köpa det

nejdå. det är bara att installera och spela! :D

så bra:) då ska jag köpa det:)

Trådstartare #27
↗ till inlägget

så bra:) då ska jag köpa det:)

ja det tycker jag :rolleyes:

Du kan inte köpa Team Fortress 2 i affär enskilt. I så fall måste du köpa hela Orange Box. Nu gör detta ju i och för sig inte så mycket eftersom du får med fyra andra bra spel. Men vill du bara ha TF2 måste du beställa det över Steam.

a

Senast ändrad:

En dator och internet (vilket du uppenbarligen har).

a

Senast ändrad:

Trådstartare #32
↗ till inlägget

ja det är ju klart man har internet fast jag har döpt om min ikon men men...

lol?

smart :cool:

28 Jan 2008

a

Senast ändrad:

Jo, men det instaleras typ när du instalerar spelen ;)

tycker det suger att man måste pröjsa 400-500 spänn i affären för o få team fortress 2, som är det ända som intresserar mig i Orange BOx

Trådstartare #36
↗ till inlägget

tycker det suger att man måste pröjsa 400-500 spänn i affären för o få team fortress 2, som är det ända som intresserar mig i Orange BOx

jo det kanske inte är så bra..

själv så gillar jag alla spelen i orangebox! :)

man kan annars ha det snygga omslaget på hyllan som jag har ^^

↗ till inlägget

Köp det över Steam kanske? ._.
29 Jan 2008
↗ till inlägget

Jo, men det instaleras typ när du instalerar spelen /default/wink.gif

a

Senast ändrad:

Ja, men passa dig, Steam har i något fall sprängt folks datorer.

Trådstartare #40

Haha jovisst! :P i installationen så står det om du vill installera steam..som du såklart måste....eller ladda ner från hemsidan..går jätte lätt.

sen så fixa bara ett acc sedan lira lite TF2 :medieval:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in