kan väll lika gärna skriva mitt namn då... Arako ^^
Team Fortress 2
↗ till inläggetAha, det var du som skrev igår. ^^ Låg först väldigt länge igår, sen kom dock alltför många roliga personer in som jag var tvungen att chatta med. ;P Slutade som 3:a.↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;)
Namn: Gyqer
MustanGT, f*n vad lättretad du var. Jag skojade ju bara, ta inte allt så enormt seriöst.
↗ till inläggetkan väll lika gärna skriva mitt namn då... Arako ^^
kunde inte hitta dig :(
↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;)
Namn: Gyqer
Aha, det var du som skrev igår. ^^ Låg först väldigt länge igår, sen kom dock alltför många roliga personer in som jag var tvungen att chatta med. ;P Slutade som 3:a.
MustanGT, f*n vad lättretad du var. Jag skojade ju bara, ta inte allt så enormt seriöst.
måste man ladda ner något för att kunna spela online?? för jag ska kanske köpa det
↗ till inläggetnejdå. det är bara att installera och spela! :Dmåste man ladda ner något för att kunna spela online?? för jag ska kanske köpa det
så bra:) då ska jag köpa det:)
Du kan inte köpa Team Fortress 2 i affär enskilt. I så fall måste du köpa hela Orange Box. Nu gör detta ju i och för sig inte så mycket eftersom du får med fyra andra bra spel. Men vill du bara ha TF2 måste du beställa det över Steam.
a
En dator och internet (vilket du uppenbarligen har).
a
↗ till inläggetlol?ja det är ju klart man har internet fast jag har döpt om min ikon men men...
smart :cool:
a
Jo, men det instaleras typ när du instalerar spelen ;)
tycker det suger att man måste pröjsa 400-500 spänn i affären för o få team fortress 2, som är det ända som intresserar mig i Orange BOx
↗ till inläggetjo det kanske inte är så bra..tycker det suger att man måste pröjsa 400-500 spänn i affären för o få team fortress 2, som är det ända som intresserar mig i Orange BOx
själv så gillar jag alla spelen i orangebox! :)
man kan annars ha det snygga omslaget på hyllan som jag har ^^
↗ till inläggetKöp det över Steam kanske? ._.tycker det suger att man måste pröjsa 400-500 spänn i affären för o få team fortress 2, som är det ända som intresserar mig i Orange BOx
↗ till inläggetJo, men det instaleras typ när du instalerar spelen /default/wink.gif
a
Ja, men passa dig, Steam har i något fall sprängt folks datorer.
Haha jovisst! :P i installationen så står det om du vill installera steam..som du såklart måste....eller ladda ner från hemsidan..går jätte lätt.
sen så fixa bara ett acc sedan lira lite TF2 :medieval: