Yo!
Är det någon som spelar team fortress 2? :)
har nämligen inte sett så många som snackar om det spelet här på fuska.
spelar du det så adda mig på steam:
"DANNE_HV"
det har trots allt mer metascore än cs:source! :D
Yo!
Är det någon som spelar team fortress 2? :)
har nämligen inte sett så många som snackar om det spelet här på fuska.
spelar du det så adda mig på steam:
"DANNE_HV"
det har trots allt mer metascore än cs:source! :D
Jag har det :D . Jag fick det idag så jag är lite noobig, men iallafall, jag heter Silent Fart ( :P ) där.
spelar ibland
Ja, det äger. :P
Adda mig, Kazhuu.
Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
händer väll att man lirar lite då och då
↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
*host*skryt*host*
xD
Men Snipers är fega ._. Särskilt på 2fort.
Jag spelar ochså!Ni ser mig nog ofta på dm_duel_v1/2 och 2fort.Oftats på insta spawn :P
Heter -QA-Gripen2
↗ till inläggetVadå!? Jag kan väl för f*n inte hjälpa att jag är sjukt bra. Jag är ej feg.↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
*host*skryt*host*
xD
↗ till inläggetVadå!? Jag kan väl för f*n inte hjälpa att jag är sjukt bra. Jag är ej feg.↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
*host*skryt*host*
xD
Alla snipers står ju och campar och går till ett säkert ställe när nån pekar på en :o Man ska vara aggresiv xD
Fortfarande inte jag.
↗ till inläggethaha skryt lagom. tur att spy och snipers är fegisar då ;)Jag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
Vad sägs som att spela om saken? Vad är det för j*vla fördomar ni har? Ni drar dessutom alla över en kam. >_>
Öh? Låt oss inte bråka nu, vi kan säga att ingen är fegis och alla är bra? ._.
Jag sätter 10 FM på snajpern.
Spela, den som vinner får mina 10 FM. :)
sätter inga FM sätter mitt eget hus. B)
ja kör det adda mig pettro
Okay, Tack. Någon mer? :rolleyes:
↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;)
Namn: Gyqer
↗ till inläggetHaha. äg sönder han.↗ till inläggetJag spelar ganska mycket. Jag är jävligt bra, bara så ni vet. ^^ Spy och Sniper ftw! Jag brukar köra på servern "[GU] JRB No Respawn" eller något liknande. 32 spelare + No respawn + Lazytown = Skitkul. Jag kallas "Smexy", ni hittar mig antagligen överst på statslistan. ;D
En säker källa säger mig att en muppig person lyckades spränga dig med ett raketgevär. Avslöjar dock aldrig var dessa liknande källor kommer ifrån. ;)
Namn: Gyqer
själv så spelar jag inte med såna som han. man blir lätt irriterad av skrytare ^^
Tack, Ska Adda :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in