Gäst lordifan Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Jag undrar hur jag ser vilket bredband/modem jag har? Kommer inte ihåg vad det stog på lådan.. Mina föräldrar vet inte heller? Hur tar jag reda på det? Citera
epaaj Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Skrivet 21 Januari 2008 Kolla på räkningarna ni får. Ring er ISP och fråga om det är anslutningen ni undrar över. Modemet står väl i huset och bör inte vara svårt att titta på. Citera
FD_2 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 asså på räkningarn har företaget en STOR BANDEROL som det står vilka dem är! Citera
TecWizard Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 (redigerat) På räkningen kan man kolla vilken hastighet man ska ha men gå in på hemsidan Speedtest och kolla vilken hastighet du verkligen har. Redigerat 22 Januari 2008 av SilverKnight Citera
Aircondition Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 asså på räkningarn har företaget en STOR BANDEROL som det står vilka dem är!Haha, en banderoll? Lär dig vad ord betyder innan du använder dem. F.ö. borde det inte vara särskilt svårt att titta på vad det står på modemet? Citera
Gäst lordifan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Skrivet 22 Januari 2008 Står inget på mitt bredband?? Har kollat på räkningarna men där står inte vad det är för.. Citera
Xagez Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Skrivet 24 Januari 2008 Bredbandskollen Kankse inte stämmer helt.. PS. Stäng ner ALLA program då så de inte tar av internet Den mäter från hur snabbt de tar och om du har msn , internet explorer o allt uppe tar det mkt internet Citera
Gäst lordifan Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Skrivet 25 Januari 2008 Fick reda på det nu.. Hittade kartongen längst in i förrådet.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.