Hej. Nu har jag startat en ny Counterstrike clan. Vi spelar 1.6 och har en egen server med 16 slots. Vi håller på att fixa en till och den funkar förmodligen snart. Vi har också en ventrilo server med 8 slots ifall någon är intresserad av det, vi har ett nytt forum som jag är väldigt nöjd med, men vi har inte så många medlemmar!
Just nu har vi 6 medlemmar. Vi har en gräns då bara bra spelare kan vara med. Eftersom det är omöjligt att förklara hur ''bra'' ni ska vara och eftersom alla är olika bra så besök gärna forumet där det finns information on clanen och båda servrarna [LG] Forum
Servern körs med amxmodx.
Clanen heter [LG] vilket står för Lost Goat. Vi har just nu inga speciella mål mer än att rekrytera medlemmar då vi har ganska få eftersom vi är en relativt ny clan.
Clanleaders / admins är jag [LG]Zanza och [LG]Oggy. Vi har en moderator, [LG]James och sen ett par medlemmar till. Om ni är intresserade posta här, gå in på forumet [LG] Forum eller besök servern.
För att gå in på servern öppna console ( § ) och skriv connect 90.228.221.114:27024 Vi är säkra på att servern fungerar då vi har haft 16 personer på servern utan lag eller andra problem. Servern är privathosting ( Min dator ) men då jag har en väldigt bra router och en bra dator så kan jag hantera detta utan problem.
Som sagt, frågor eller allmän information posta här, med specifik information var vänliga att gå in på forumet. Om ni vill ha min mailadress, yahoo messenger adress eller msn messenger adress skicka ett PM.
Välkomna in! // Zanza