Gäst TheOracle Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag blir f*n ledsen. Stakars kille tänkt vad han tänkte när hans "kompis" kom med en j*vla kniv/såg/yxa och bara börja hugga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^ Tror faktiskt du är jävligt okänslig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 (redigerat) -............. TITTA INTE PÅ SISTA BILDEN[Titta inte på sista,.... gör du det kommer du alldrig mer våga gå in på datorn ! FYFAN! han e ju f*n ett missfoster(16 åringen) hur f*n kan man döda någon för ett spel... Redigerat 23 Januari 2008 av metoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cooze Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Wow detta är väldigt läskigt hur långt man kan gå för ett piss spel, eller något spel överhuvudtaget.. Jag tror killen var någon pshykopat.. Sista bilden fick mig att må illa.. Hur f*n kan man ens göra så?Vad är det för fel med människor nuförtiden?Dödar folk för ingeting liksom.. Stackars barn.. Kommer växa upp i en mer våldsamm framtid än vi gör nu killar.. Läskigt säger jag bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Buhuhuhu.. =( ushabusha äkliga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 läste det här på nån annan sida för ett tag sen, men fy f*n asså! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2008 (redigerat) Men whatever? Hände varken i sverige eller av någon frisk orsak. Varför ska vi bry oss för 1 mord i ett land långt härifrån. Har aldrig hört att någon brytt sig om ifall muhammed i sydafrica dog av svält? Exempel bara.. ingen vet äns vem den här muhammed är men om vi skulle forska i orsaken av svälten så skulle allt leda till USA / Iraq förmodligen. Och då är det väl inte så psyko plötsligt för då värkar det mänskligt? Palla de där bilderna, om jag ska vara ärlig såg det ut som en docka med ett riktigt huve på och en massa lingon som är extremt mosad mot väggarna i hela huset. Inte ett dugg äckligt faktiskt :S Tror jag börjar bli sjuk tbh.. ^^För det som orsakade detta var något som du gör varje dag. Spel. Det är faktiskt väldigt aällsynt att någon mördar en annan p.g.a datorspel. Speciellt i den åldern. Genom att berätta för världen att detta har hänt, kan man förhindra det. Man vet att det finns en risk för att bli mördad genom datorspel. Du visste väll redan att det är väldigt många som dör av hunger/törst i mellanöstern/afrika? Visste du att det finns människor som blir mördade p.g.a ett onlinespel? Redigerat 24 Januari 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 För det ni har skrivit så vågar jag inte ens titta på bilderna, och det är jag glad över! Plus har jag spelat Tibia. Och det är inget att gå över och döda någon för! Helt sjukt asså! :blink: och åter :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Asså vilka har lagt ut dom där j*vla bilderna?? Liksom är de 16-åringen eller vad!"?Asså vilka har lagt ut dom där j*vla bilderna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 (redigerat) Finns nästan alltid nån på plats med en kamera eller mobil, leta lite så kan du hitta mycket värre bilder. :S Redigerat 27 Januari 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Skulle aldrig tittat på bilderna!! Kommer inte kunna sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.