Vitdom Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) Jag har nyss fått reda på att lost manuset skapas av några författere tillexempel just nu. De har också avslöjat att inte ens de vet vad som försigår i filmen... :P Vad tror ni? Tror ni att serien skulle vara sämre utan dessa författare? Jag tor att serien skulle vara sämre utan dem. Redigerat 1 November 2005 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Jag är ett stort f*n av serien och författarna har gjort ett jätte bra jobb emn dom nya kan jag ju va riktigt bra dom oxå man kan inte döma dom innan man har sätt nåra avsnitt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Men läs på lite. Det finns ett forum för såna här trådar och det är inte debatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 (redigerat) Helt rätt. Det finns en tråd om Lost i musik/media-forumet. Dessutom anser inte jag att ämnet är ett debattämne. *Låser* Redigerat 4 November 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Mjö Mjö, låst och låst epaaj. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 November 2005 Rapport Dela Skrivet 4 November 2005 Jippie! Ett klassiskt Jag-låser-inlägg av en moderator som glömmer att låsa. Ack, ack... Så klassiskt. *får en tår i ögat av glädje* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg