manfredt Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Tjena! Min wii remote har slutat funka. Jag bytte bara batterier och efter det fick jag ingen kontakt mellan kontrollen och wiin.Någon som vet hur jag ska fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Dåliga batterier??? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Nej,batterierna funkar i DVD kontrollen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 hade samma problem för några månader sen, det funka efter nån timmes försök =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 hade samma problem för några månader sen, det funka efter nån timmes försök =/Hur gjorde du? Jag har försökt i flera timmar! Trycker jag på 1 och 2 börjar det bara blinka ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 hände så för mig för 1½ år sen när jag råkade slå i wiimoten i taket när jag spelade^^ men det funkade senare, har du kanske slått i den nånstanns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 du måste nog om synkonisera(vet ej hur det stavas)den, det står i instuktionsboken hur du gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det är bara att öppna locken till batterierna och trycka på den röda knappen tror jag. Det har hänt med mig också men jag läste bara instruktions boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tryck på knappen framme på wii:t där man kan stoppa in ett sd-kort. En röd liten knapp. Och tryck även på knappen i wii-kontrollen (röd) Då ska se synkas. Men du kan inte lita på att batterierna är laddade bara för de fungerar i en fjärrkontroll. En fjärrkontroll behöver nästan ingen styrka alls i batterierna för att fungera. De kan nästan köra på ett tomt batteri som inte fungerar någon annanstans. Checka så de är laddade så inte det är problemet!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.