Miniagge Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Hej det är så att jag har tänkt på att börja med warhammer online. Tycker det ser kul ut å så men har lite frågor.. Har hört att man inte kan döda för lvls... utan bara questa.. är det sant? Någon bra server ? vill helst spela med nån av er lr något som gärna skulle kunna hjälpa mig + så skulle vi kunna spela tsm (: Villken class är närmast Rouge ? Vill altså ha en gubbe som har 2 vapen och slår i ett högt tempo.. Kan någon tipsa villken class jag letar efter. Finns det instanser ? Ja.. tror det var allt .. SNÄLLA svara :) Redigerat 10 April 2009 av Miniagge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Vill du börja spela Warhammer online är det här fel forum. Detta är till för WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Vill du börja spela Warhammer online är det här fel forum. Detta är till för WoW.eh står ju warhammer där nere..ELLER OJ ! Trodde det satt ihop ... Flytta tråden :) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Jag flyttar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Tack!Hur många accs har du på fuska? Du svarar alltid med ett annat acc på alla trådar...I alla fall, så är Warhammer inte så stort, min kompis har varit ensam på servrar när han varit online.. Spelet är mest gjort för PvP och inte lika mkt PvE om du undrade men det finns instancer jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 haha oj 2 men vet inte vart saljerdiablo kommer ifrån. Den kommer alltid upp när jag går in på fuska med firefox inte orkat fixxa det men tror jag måste göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Tänkt skaffa trial idag... så bra om någon svarar.... dem 2 vikitgaste frågorna : Villken class är mest lik Rouges? Villken server är det många svenskar på .. eller villken lirar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Magus har 2 svärd och slår snabbt vet jag, men använder osså magier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Magus har 2 svärd och slår snabbt vet jag, men använder osså magier.Nä, det är Disciple of Khaine som har 2 svärd. Magus använder en stav Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 10 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 Är inte witch elf det jag letar efter då? Såg på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 10 April 2009 Rapport Dela Skrivet 10 April 2009 (redigerat) Är inte witch elf det jag letar efter då? Såg på youtube Oh, jag tänkte fel! Ja det var det, men Disicple of Khaine är typ rogue två ;) Redigerat 10 April 2009 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.