Gäst 40200 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Ja som rubriken lyder hur upptaderar jag grafikkortet och drivruntern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Ja som rubriken lyder hur upptaderar jag grafikkortet och drivruntern? För att "uppdatera" grafikkortet: Gå till närmaste datoraffär och köp ett nytt. För att uppdatera drivrutinerna för t.ex grafikkortet: Gå till ditt grafikkorts tillverkares hemsida. T.ex om du har ett kort från ATI så går du in på www.ati.amd.com och klickar på "Drivers" sen väljer du vilket OS och vilket kort du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Ja som rubriken lyder hur upptaderar jag grafikkortet och drivruntern? För att "uppdatera" grafikkortet: Gå till närmaste datoraffär och köp ett nytt. För att uppdatera drivrutinerna för t.ex grafikkortet: Gå till ditt grafikkorts tillverkares hemsida. T.ex om du har ett kort från ATI så går du in på www.ati.amd.com och klickar på "Drivers" sen väljer du vilket OS och vilket kort du har. okej, hur tar jag reda på vad jag har för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) Gå in på Start! Tryck sedan på kör! Skriv in "dxdiag". Tryck sen på bildskärm sen så står det vilket kort du har! :) Redigerat 21 Juni 2009 av Crazyshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) Gå in på Start! Tryck sedan på kör! Skriv in "dxdiag". Tryck sen på bildskärm sen så står det vilket kort du har! :) Är väl kanske bara enklare att högerklicka på skrivbordet och ta bildskärmsinställningarna. Redigerat 22 Juni 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Är väl kanske bara enklare att högerklicka på skrivbordet och ta bildskärmsinställningarna. Man kan inte uppdatera drivrutinerna till grafikkortet på det stätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Är väl kanske bara enklare att högerklicka på skrivbordet och ta bildskärmsinställningarna. Man kan inte uppdatera drivrutinerna till grafikkortet på det stätet. Jag fattade inte vad man ska göra på atis sida:S Var har vi drivers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.