Vomiteye Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 är lvl 39. Vilken skill ska jag träna upp för att tjäna pengar eller vilket sätt ska jag använda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Antar att du är f2p (free to play, ej member)... Du kan: 1. Samla cowhides och sälja i G.E. 2. Träna Woodcutting till lvl 60 och sen hugga yews och sälja. 3. Träna mining till lvl 15 och hugga iron och sälja, eller till lvl 30 och hugga coal. 4. Träna fishing till lvl 20,25,30,40 eller 50 och fiska trout/pike/salmon/lobster eller swordfish och sälja (Rekommenderat lvl 40 eller 50 för lobster/swordfish). 5. Springa med airrunes. Köp ca 1000 rune essence. Gå till värld 16. Starta i faladors östra bank med air tiara eller air talisman samt 27/28 rune essence. Spring till air altaret, gå in och leta reda på den som skriver flest x, (9x, 8x o.s.v). Ta "Req assist" på den och när den godkänt så trycker du på altaret och craftar dina runor. Gubben du req:ar får xp, och du får runor (ca 250 st). Bara några småtips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Antar att du är f2p (free to play, ej member)... Du kan: 1. Samla cowhides och sälja i G.E. 2. Träna Woodcutting till lvl 60 och sen hugga yews och sälja. 3. Träna mining till lvl 15 och hugga iron och sälja, eller till lvl 30 och hugga coal. 4. Träna fishing till lvl 20,25,30,40 eller 50 och fiska trout/pike/salmon/lobster eller swordfish och sälja (Rekommenderat lvl 40 eller 50 för lobster/swordfish). 5. Springa med airrunes. Köp ca 1000 rune essence. Gå till värld 16. Starta i faladors östra bank med air tiara eller air talisman samt 27/28 rune essence. Spring till air altaret, gå in och leta reda på den som skriver flest x, (9x, 8x o.s.v). Ta "Req assist" på den och när den godkänt så trycker du på altaret och craftar dina runor. Gubben du req:ar får xp, och du får runor (ca 250 st). Bara några småtips. Gör Springa airs du kännar typ 50k-180k/timmen. eller yews...vet inte xk-xxk men gissar kanske 80k-200k GISSAR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Airrunes: nästan 100K i timmen om du springer effektivt, och har en med 9x som du req:ar. Yews: ca 60K/h med 77 wc ^^ Har dock inte testat vid rimmington med tid, lär vara mer än 60K/h där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 är lvl 39. Vilken skill ska jag träna upp för att tjäna pengar eller vilket sätt ska jag använda?För att du ska få någon hjälp så måste du skriva lite mer information.Free/member? Samt stats på dina skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Runecrafting guild är farligt bra för F2P, men det kan bli lite dyrt och kommer att ta tid o få 50 rc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg