HB_Killmaster Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 TJO!!!! När jag har skrivit hldsupdatetool.exe -command update -game "counter-strike source" -dir "C:\Min css server" så kommer det upp efter ett tag Cannot open blob archive file: CMultiFieldBlob<men-mappen file>: File does not exist and failed to create new file HJÄLP vad är fel...... vet du hur jag ska göra ?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Schysst Guide. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HB_Killmaster Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ska man ha STEAM igång när man gör dettttta??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Ska man ha STEAM igång när man gör dettttta???men dumme j*vel , det står ju att du inte behöver steam öppen .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HB_Killmaster Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Ska man ha STEAM igång när man gör dettttta???men dumme j*vel , det står ju att du inte behöver steam öppen .. lol såg inte det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 TJO!!!! När jag har skrivit hldsupdatetool.exe -command update -game "counter-strike source" -dir "C:\Min css server" så kommer det upp efter ett tag Cannot open blob archive file: CMultiFieldBlob<men-mappen file>: File does not exist and failed to create new file HJÄLP vad är fel...... vet du hur jag ska göra ?????????????? pröva att installera om HLDS update tool med clienten som finns på steams download/get steam hemsida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Finns det någon guide där man ser olika kommandon som man kan skriva i den "Svåra" consolen :D Jag har nämligen hållt på med den lätta ett tag vill testa den "Svåra" //Sweetkelly ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 föredrar guiden @ BrutalCS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Valve's wikipedia har allt :D Här står alla kommandon du kan andvända i både serverns konsol och klientens konsol, det finns beskrivningar till nästan alla och de står i bokstavsordning(annars skulle det ta nån timme att hitta ett kommando :P) http://developer.valvesoftware.com/wiki/Console_commands Redigerat 24 December 2007 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pazmhu Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Hittar inte vart man kan ladda ner Microsoft .Net Framework 3.5b2. Kan du länka?? Tacksam för svar snabbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2008 (redigerat) Nu vart det inte så snabbt men här är Microsoft .Net Framework 3.5: http://www.microsoft.com/downloads/info.as...isplayLang%3den Har även publicerat version 1.6 av EHLDSD. http://upl.vs-hs.com/info_imgs/194.jpg Redigerat 14 April 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Achmed Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 När jag har skrivit hldsupdatetool.exe -command update -game "counter-strike source" -dir "C:\Min css server" så kommer det upp efter ett tag Cannot open blob archive file: CMultiFieldBlob<men-mappen file>: File does not exist and failed to create new file!!! vad ska jag göra? :( någon sem vet oxå var man kan ladda ner GG och wc3 mod? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg