↗ till inläggetdEt finns en fransman som har blivit lv 70 nu
Är det sant?
↗ till inläggetdEt finns en fransman som har blivit lv 70 nu
Är det sant?
japp, han fick hjälp av en 35-mannaraid. det tog 27 timmar.
Snacka om att questa och slita mobs som f*n alltså... :P
En i min polares guild som blev lvl 63 igår
f*n vilken nörd (han som är på 70).
↗ till inläggetjapp, han fick hjälp av en 35-mannaraid. det tog 27 timmar.
Vad menar du med hjälp?
Vem hjälpte honom?
70 på ett enda dygn??? Silken skillad WoW-Nörd.
säger bara till den fransmannen: skaffa ett job, kläder mat och efter det skaffa ett liv genom att bräna din dator annars gör jag det hehe lol
hehe , Bra sagt Hunted :) han spelade säckert hela dygnet.
Flexmeister: Fick han hjälp av en Raid?
↗ till inläggetBetyder det att man inte har ett jobb? Kläder eller mat om man kanske tog rekordet på att ta lv60-70?? Alltså han har iallafall erfarenhet och vill få rykte tillskillnad från dig!säger bara till den fransmannen: skaffa ett job, kläder mat och efter det skaffa ett liv genom att bräna din dator annars gör jag det hehe lol
Men han hade ju en raid bakom sig som dödade alla, han bara tog aggro på dem så att han fick xp och loot
↗ till inläggetVarför skulle han inte ha ett jobb, kläder eller mat? Tänk efter innan du skriver idiotiska saker.säger bara till den fransmannen: skaffa ett job, kläder mat och efter det skaffa ett liv genom att bräna din dator annars gör jag det hehe lol
↗ till inläggetMen han hade ju en raid bakom sig som dödade alla, han bara tog aggro på dem så att han fick xp och loot
Ofta en Raid vill göra allt det för att han skulle bli 70 :P ...Men vart grindade dom ? Outlands?
Sleepboy blev level 61 typ dagen TBC släpptes eller dagen efter TBC hade släppts.
Dom flesta blev det.
ni som säger att det kommer ta över 15 miljoner xp 60-70 behöver lyssna på mattelektionerna.
alltså hur f*n kan man tro det.. först 60-61 = 500k, 61-62 = 570k etc.
hur får ni det till 12-20 miljoner?
Aha...Men Kaktus killen...det blir ju runt 7-10 miljoner exp då-_-
↗ till inläggetHan är Gnome Mage och fick hjälp av hela sin guild, han blev lvl 70 28 timmar efter realease.f*n vilken nörd (han som är på 70).
Finns två lvl 70s på Horde på Stormreaver nu, båda shamaner.
Har dom också fått hjälp av sina Guilds eller?
↗ till inläggetFörmodligen, dem flesta som har tagit lv70 på sån kort tid har teamat.Har dom också fått hjälp av sina Guilds eller?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in