Undrar bara om någon vet om det är sant att det kommer ta lika lång tid från 60-70 som 1-60. :)
Level 60-70?
Möjligtvis kommer det bli så tyvär , Blizzard vill ha mer pengar.
Många kommer powerlevla sina chars från lvl 60 till lvl 70.
Men jag ber dig gör det inte !
Du kommer inte få wow känslan... Att vara lvl 70 hela tiden va är det för liv!?
Det är bara ett rykte... lita inte på det.
Och enligt mig så "börjar" en del av spelet på max leveln, Foxy, raiding är riktigt kul! Att komma frammåt med sitt guild är en upplevelse. :)
↗ till inläggetMöjligtvis kommer det bli så tyvär , Blizzard vill ha mer pengar.
Många kommer powerlevla sina chars från lvl 60 till lvl 70.
Men jag ber dig gör det inte !
Du kommer inte få wow känslan... Att vara lvl 70 hela tiden va är det för liv!?
DEt är ju då spelet börjar! att bara Raida och massa skoj pvp och sånt det är skit kul!
Men om Rykterna är sanna , ORKA spela typ 5 månader för att gå upp 10 levels. blir ju en halv månad / levels....Aldelles för seegt.
Ungefär 12-20 miljoner xp tror jag. Gjorde en om räkning :S
Behöver man 20 miljoner exp till level 60-70? alltså typ 500.000exp för varje level?? det är ju sjukt.
↗ till inläggetUngefär 12-20 miljoner xp tror jag. Gjorde en om räkning :S
vill du vara vänlig att dela med dig av din uträkning ?
↗ till inläggetLVL-system brukar inte fungera så. Oftast är det 500000 exp för en lvl 1200000 exp för nästa osv.Behöver man 20 miljoner exp till level 60-70? alltså typ 500.000exp för varje level?? det är ju sjukt.
rekordet för 1-60 ligger på 4 dagar /played.
det kommer ta 6 /played dagar att nå upp till 70, ja, ca 500.000xp till lvl 61...
Glöm inte att man får mer experience för questsen och mobsen...
Såg en vid 4-5 som redan var på level 61.
Flera i min guild är nu 61-62, så det verkar inte vara så värst svårt.
Däremot så känns det som Blood Elves får långsam exp, är bara lvl 5. :(
Tycker Blizzard tar ut för mycket spel tid som krävs på spelet , därför slutade jag..
Det kommer typ ta totalt 20 timmar för mig att komma till 61 xD
Det laggar h*lvete så det går ej och levla!
DonKeN, HAr du gjort en ny eller ska du levla din gnome till 70?
Jag ska levla min gnome till level 70 såklart. Jävligt kul och köra Hellfire instancerna =) minst 800xp per elite icke rested!
Någon i min skola sa att han var i lvl 65... Va bara något jag hörde i matkön tror jag... Kanske :bah: -Snack
dEt finns en fransman som har blivit lv 70 nu
inte en chans ;)