Har gjort min första Paladin nu och undrar var man ska sätta sina talent points.
Kör med en Dranei om det skulle hjälpa.
Har gjort min första Paladin nu och undrar var man ska sätta sina talent points.
Kör med en Dranei om det skulle hjälpa.
beror lite på vad du ska satsa på, pvp eller pve
Vad är Pve? PvP är player vs player va?
Jag kommer köra med 2 hands svärd
PvP är player versus player ja :)
PvE är player versus enemy, dvs mobs, men om du kör med 2h svärd så låter det som det skulle passa med PvP, jag ska se om jag kan fixa en mall =)
↗ till inläggetPvP är player versus player ja :)
PvE är player versus enemy, dvs mobs, men om du kör med 2h svärd så låter det som det skulle passa med PvP, jag ska se om jag kan fixa en mall =)
OK tack =)
Min paladin (som är 41) kör jag Protection med.
Ja, jag grindar med svärd och sköld, aggrar 3+ mobs och lägger Consecration, sen låter jag dom döda sig själva medans jag använder Seal/Judgement of light. ;)
Fast jag rekommenderar det inte förrens level 34, när man kan maxa Reckoning,
kör Retribution innan.
Retribution om du vill ta mycket skada.
Holy om du vill hela bra.
Protection om du vill tanka.
Kör retribution, det är roligast.
Skulle någon kunna bygga ett bra retribution träd?
Tacksam för svar =)
jag ser inget.
↗ till inläggetGuggo, du ska inte kopiera adressen från webbläsaren :) Utan där längst ner så får trädet ett unikt nummer. Gissa varför det är så många siffror? Därför det är många som har använt den :)
Ehh kan dranei vara paladin?
Japp, dem kan vara paladin och shaman ;) Och sen några andra saker också.. Har aldrig sett en Dranei lock, så jag tror inte dem kan vara det.
↗ till inläggetJapp, dem kan vara paladin och shaman ;) Och sen några andra saker också.. Har aldrig sett en Dranei lock, så jag tror inte dem kan vara det.
Jo man kan vara paladin och shaman som Dranei
Hm...nummerena i den adressen till talent trees har inget att göra med hur månag som använt den. Numrerna representerar vilka talents du har. kolla hur dom ändras när du addar talent points.
tack för alla svar men jag har ångrat mig nu och vill för det mesta köra holy men endå ha 2 handsvärd. Tips på hur jag ska bygga nu?
Ska du vara 2h måste du ha Retribution...
Man kan köra spellpower Holy/prot eller holy/retri build med 2h också, eller reckoning protbuild.
Det är inte bara retri som gäller om man vill göra skada, man kan uppnå sjuk skada med holy om man stackar +damage gear.
Men om jag kör med svärd och sköld då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in