Undrar en sak.
Måste man vara medlem här på fuska för att kunna skriva?
För jag har sett några som har skrivit och det står Unregistred.
Men vad jag kommer ihåg så om jag försöker skriva och inte är inloggad kommer det upp att man måste logga in...
Undrar en sak.
Men vad jag kommer ihåg så om jag försöker skriva och inte är inloggad kommer det upp att man måste logga in...
Du syftar väl antagligen på inläggen skrivna
av Soffan.Han har en egen historia,som jag inte
kan.
↗ till inläggetUnregistrered=Avregistrerad, alltså att man tagit bort sin användare.Undrar en sak.
Kan man fortsätta skriva då?
Självklart inte..
↗ till inläggetSjälvklart inte..
Varför kan Soffan det då?
Soffan är lite speciell.
Han har varit medlem,det vet jag...
Men fråga nån mod eller nåt,
jag vet inte mer än så.
Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit.
↗ till inläggetSoffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit.
Aha, tack :)
↗ till inläggetmen vadå xade e inte alla avregistreades inlägg kvar elelr x0t har ju också kvarSoffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit.
↗ till inläggetSoffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit.
Såklart är alla inlägg kvar, men efetersom Soffan var mycket aktiv innan han tog bort sin användare kan man fortfarande träffa på en del av hans inlägg Vad gäller x0t har jag för mig att han bytte namn till noname.
nej jag har sett han avregstreade inlägg hur mycket rank hade soffan för man träffar väldigt ofta på ahns inlägg
↗ till inläggetHan bytte inte namn, han gjorde en ny användare har jag för mej.Soffan kan inte skriva längre. Men hans inlägg finns fortfarande kvar i databasen. Därför kan man se att var han skrivit.
Potato, Potato :P
svårt att skriva det uttrycket ... XD
x0t --> noname, tror man kan se att han har bytt namn i den långa listan på vilka som har bytt.
↗ till inläggetSjälvklart inte..
Det kan han väl inte? Dom där det står unregistered är bara dom som har blivit bannade och som inte "Städat upp" efter sig, eftersom man inte kan göra det.
Unregistred = oregistrerad... in avregistrerad!
om någon blivit bannad / kickad så står det "Avstängd" med röd text..
Jag kunde skriva utan att vara medlem för typ 2 år sen men jag tror det har ändrats, lol :P
Räknas iallafall som oregistrerad när man blir avregistrerad <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in