💬
Logga in
Fuska.se

Vatten?

21 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej min lärare sa mattman kunde tunna ur sitt blod emd hjälp av att drika för mkt vatten och sne att blodet blev för tunt så man dog stämmer dtea kan m,an dö av vattten??

Nivå 6 · Fuskare

Det där med blodet vet jag inte om det stämmer. Men Japp, man kan dö av att dricka för mycket vatten. Och absolut börja må dåligt. Därför rasade väl endel när det var poppis bland unga tjejer att gå omkring med en vattenflaska hela dagen och dricka.

Nivå 3 · Lärling

Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara.

Nivå 2 · Novis

Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog.

Det hände för några veckor sen...

Nivå 6 · Fuskare

Jo jag har för mig att jag läst det

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

Någon som har en hemsida till den där killen som dog av vatten

Nivå 6 · Fuskare

Om jag inte minns fel så var det en tjej. Tror jag läste det på Aftonbladets hemsida

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Om jag inte minns fel så var det en tjej. Tror jag läste det på Aftonbladets hemsida

oekj

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Har för mig att det var en tävling i USA, i att dricka mest vatten. Jag tror att man vann ett Nintendo Wii, eller en annan spelkonsoll om man drack mest. Men i alla fall så dog vinnaren. Hon/han drack väldigt mycket och kollapsade och dog.

usa är lite konstiga äta mest korvar/hamburgARE o.s.v och nu vatten dom borde veta bättre och nej jag har ingen sida till tjejen som dog av vatten skulle också vilja se det :D
Nivå 2 · Novis

Men oj :o

Jag sökte på google, och kollade vad jag hittade.

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,978269,00.html

Det är ju inte så svårt att använda google, eller?

Man skriver bara i rutan i mitten :)

Nivå 6 · Fuskare

Tänk jag mindes rätt :)

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det gäller i väldigt höga doser, så att gå runt med en vattenflaska o dricka vatten hela dagarna är det nog ingen fara med. Allting är farligt i för höga doser, så är det bara.

Till och med sex?

14 Feb 2007
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

tror det.. Det var något med hormonerna

↗ till inlägget

Hej  min lärare sa mattman kunde    tunna ur sitt blod emd hjälp av att drika för mkt vatten  och sne att blodet blev för tunt så man dog stämmer dtea kan m,an dö av vattten??

Lär dig stava..

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Det med blodet är att om man får i sig för mycket så kan man drabbas av nått, eller så drunknar hjärnan..

Sex är också farligt, man kanske skulle bli så upphetsad så man får en stroke ;)

Sex har alldrig varit farligt, men det ligger säkert nått i det ni säger.

Nivå 13 · Mästerfuskare

det är inte blodet som gör att vi överlever, det är syret i blodet som är det viktiga.

Nivå 5 · Fuskare

håller med scorpions

↗ till inlägget

hon förstörde en sak där pisset åker innan det kommer ut..

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det med blodet är att om man får i sig för mycket så kan man drabbas av nått, eller så drunknar hjärnan..

Sex är också farligt, man kanske skulle bli så upphetsad så man får en stroke ;)

Sex har alldrig varit farligt, men det ligger säkert nått i det ni säger.

Sex kan vara farligt beroende på hur man har sex;).. Som sagt allting är farligt i för höga doser, att träna konstant är farligt samma sak gäller sex. Dock så krävs det olika mycket av allting.

Nivå 5 · Fuskare

Asså jag var ju lite ironisk när jag skrev det där. Men vem vet, om man har för mycket sex så kanske snoppen trillar av...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in